۲۶۳۵ مناقصه – شرکت تولید نیروی برق یزد- خريد با آزمایش یک دست پره‌های متحرک و ثابت ردیف‌های ۱ الی ۴ توربین گازی آنسالدو (V94.2)

آگهي فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه خريد با آزمایش یک دست پره‌های متحرک و ثابت ردیف‌های ۱ الی ۴ توربین گازی آنسالدو (V94.2) نیروگاه سیکل ترکیبی یزد از سازندگان داخلی نیروگاه سیکل ترکیبی یزد به شماره ۰۹/۹۷۲۰۰ نوبت اول شرکت تولید نیروی برق یزد در نظر دارد ارزیابی کیفی مناقصه موضوع فوق را بر اساس اطلاعات […]

آگهي فراخوان ارزیابی کیفی

مناقصه خريد با آزمایش یک دست پره‌های متحرک و ثابت ردیف‌های ۱ الی ۴ توربین گازی آنسالدو (V94.2)

نیروگاه سیکل ترکیبی یزد از سازندگان داخلی نیروگاه سیکل ترکیبی یزد به شماره ۰۹/۹۷۲۰۰

نوبت اول

شرکت تولید نیروی برق یزد در نظر دارد ارزیابی کیفی مناقصه موضوع فوق را بر اساس اطلاعات ذیل و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به شماره ثبت ستاد ۲۰۹۷۰۰۴۲۱۱۰۰۰۰۲۴ برگزار نماید.

۱

نوع مناقصه

دو مرحله‌­ای

۲

زمان دریافت اسناد

از تاریخ ۲۷/۱۱/۱۳۹۷ لغایت ۰۱/۱۲/۱۳۹۷

۳

نحوه دریافت اسناد و ثبت نام

در سامانه

واجدین الشرایط می­توانند به سامانه ستاد به آدرس WWW.SETADIRAN.IR مراجعه نموده و با واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به صورت الکترونیکی یک نسخه از اسناد را دریافت نمایند. برای ثبت‌نام در سامانه با شماره ۴۱۹۳۴-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

۴

آخرین مهلت تسلیم پیشنهادها

ساعت ۱۳روز چهارشنبه مورخ ۱۵/۱۲/۱۳۹۷

۵

تسلیم پیشنهادها

کلیه مراحل برگزاری استعلام ارزیابی کیفی از دریافت و تحویل اسناد تا اعلام نتایج و ارسال دعوت‌نامه به مناقصه­گران تایید صلاحیت شده برای شرکت در مناقصه، از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد

۶

نشانی و شماره تماس دستگاه مناقصه‌گزار

یزد، بلوار دانشجو، کوچه جنب دانشگاه پیام نور (چهل و یکم)، شرکت تولید نیروی برق یزد، واحد بازرگانی ۱۳-۳۸۲۵۴۸۱۲-۰۳۵

۷

توضیحات

سایر مشخصات در اسناد مناقصه درج شده است. در ضمن به پيشنهادات مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهاد‌هایی كه بعد از موعد مقرر ارسال گردد ترتيب اثر داده نخواهد شد.

معاونت مالی و پشتیبانی شرکت تولید نیروی برق یزد