برخورد با فروشندگانی که از لیست قانونی فروش تخطی کنند

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی برخورد با فروشندگانی که از لیست قانونی فروش تخطی کنند رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: هر فروشنده‌ای از لیست قانونی فروش تخطی کند، با آن فرد برخورد می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده محمد‌طحان‌پور تصریح‌کرد: مردم باید از فروشندگان فاکتور دریافت کنند تا رقم فروش کالا مشخص شده و اگر شخصی […]

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی

برخورد با فروشندگانی که از لیست قانونی فروش تخطی کنند

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: هر فروشنده‌ای از لیست قانونی فروش تخطی کند، با آن فرد برخورد می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده محمد‌طحان‌پور تصریح‌کرد: مردم باید از فروشندگان فاکتور دریافت کنند تا رقم فروش کالا مشخص شده و اگر شخصی تخطی کرده بر این اساس با وی برخورد شود.

وی افزود: اصناف توزیع‌کننده لوازم خانگی هستند نه تولیدکننده و تنها می‌تواند سود قانونی به آن اضافه کند، لذا اگر کارخانه‌ها یا فروشندگان لوازم خانگی این کالا‌ها را عرضه نکنند، مردم می‌توانند به اصناف شکایت کرده که با جدیت با آنها برخورد می‌شود.

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان این‌که در حال حاضر انبار‌ها مملو از کالاست، افزود: کمبود لوازم خانگی در کشور وجود ندارد، اما مردم باید نیاز خود را خریداری کنند.

وی با اشاره به این‌که قیمت لوازم خانگی به دلیل افزایش قیمت ارز و مواد‌اولیه تا حدودی افزایش یافته است، ادامه‌داد: گرانی کالا با گران‌فروشی تفاوت دارد، کالا‌ها گران شده، اما این موضوع هر ساله با توجه به افزایش حقوق و دستمزد قیمت کالا‌ها تا درصدی افزایش می‌یابد و در این بخش باید عنوان کرد که بازار کشش افزایش قیمت را ندارد.

طحان‌پور در خصوص اظهارنظر اخیرش در خصوص قیمت لوازم خانگی گفت: هیچ جا عنوان نکرده‌ام که قیمت لوازم خانگی در سال آینده ۴۰ درصد افزایش می‌یابد و بازار نیز کشش این افزایش قیمت‌ها را ندارد.

وی افزود: قصد بنده این نبود که به جامعه این موضوع را القا کنم که لوازم خانگی در کشور وجود ندارد، بلکه با توجه به نزدیکی به پایان سال کارخانه‌ها باید عیدی ‌و حقوق پرداخت کنند، لذا مردم باید برای پایان سال کالا و لوازم خانگی خریداری کنند.