نظارت بیش‌تر بر بازار توسط اتاق اصناف در آستانه نوروز

در آستانه نوروز صورت می‌گیرد نظارت بیش‌تر بر بازار توسط اتاق اصناف در آستانه نوروز رییس اتاق اصناف مرکز استان فارس با اشاره به همکاری بسیج اصناف گفت: این قشر از بسیج در کنترل بازار شب عید، اتاق اصناف شیراز را همراهی می‌کند. به گزارش تسنیم، سیدمحمودهاشمی اظهارکرد: هر چه به ایام عید نزدیک‌تر می‌شویم […]

در آستانه نوروز صورت می‌گیرد

نظارت بیش‌تر بر بازار توسط اتاق اصناف در آستانه نوروز

رییس اتاق اصناف مرکز استان فارس با اشاره به همکاری بسیج اصناف گفت: این قشر از بسیج در کنترل بازار شب عید، اتاق اصناف شیراز را همراهی می‌کند.

به گزارش تسنیم، سیدمحمودهاشمی اظهارکرد: هر چه به ایام عید نزدیک‌تر می‌شویم نظارت بر بازار نیز توسط اتاق اصناف بیش‌تر و با گران‌فروشان برخورد قاطع می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی برند‌ها و سوپرمارکت‌‌ها که همراه با نمایش کالاهای تولید داخل برپا شد، بیان‌کرد: اتاق اصناف واسطه بین تولید و توزیع است و در این راه نیز معتقدیم باید به تولید اهمیت دهیم و مراقب باشیم تولید‌ها نیز با کیفیت صورت گیرد.

رییس اتاق اصناف مرکز استان فارس گفت: امروز برندهایی در استان فارس، شهر شیراز و کشور داریم که همواره توصیه ما حمایت از این کالا‌ها است و باید بیش از پیش مورد حمایت مسؤولان متولی قرار گیرد.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر با جنگ اقتصادی روبه‌رو هستیم، افزود: باید همه با هم طوری برنامه‌ریزی کنیم که از این مشکلات به خوبی عبور کرده و در این راه نیز قدردان امنیت موجود در کشور باشیم، در جنگ اقتصادی پیش‌رو باید آنانی که خدمت می‌کنند تشویق و نقاط ضعف را نیز به قوت تبدیل کنیم.