۲۶۴۸ مناقصه – شركت آب و فاضلاب استان زنجان – احداث مخزن

هرگونه اتلاف قابل توجه آب(شکستگی لوله ها،باز بودن لوله ها،هدر روی آب در هر نقطه)را به مرکز ارتباطات مردمی(۱۲۲)اطلاع دهید. آگهي تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای نوبت دوم شركت آب و فاضلاب استان زنجان در نظر دارد انجام پروژه برابر اطلاعات مشروحه ذیل را از طریق مناقصه عمومی به یکی از شرکت‌های تشخیص صلاحیت شده سازمان برنامه […]

هرگونه اتلاف قابل توجه آب(شکستگی لوله ها،باز بودن لوله ها،هدر روی آب در هر نقطه)را به مرکز ارتباطات مردمی(۱۲۲)اطلاع دهید.

آگهي تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

نوبت دوم

شركت آب و فاضلاب استان زنجان در نظر دارد انجام پروژه برابر اطلاعات مشروحه ذیل را از طریق مناقصه عمومی به یکی از شرکت‌های تشخیص صلاحیت شده سازمان برنامه و بودجه واگذار نماید.

۱-نام و نشانی مناقصه‌گزار: شركت آب و فاضلاب استان زنجان به آدرس: زنجان کمربندی شمالی- ابتدای زیباشهر کد پستی ۴۵۱۴۹۷۸۷۵۷

۲-عنوان و مشخصات كلي پروژه:

شماره مناقصه

نام و محل پروژه

برآورد اولیه

(ریال)

محل تامین اعتبار

رشته و

پایه مورد نیاز

تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار (ریال)

۴۸-۹۷

 

احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی شهر نوربهار زنجان

 

۲٫۹۴۹٫۵۴۶٫۴۳۴

منابع عمرانی : مبلغ  ۹۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال  به صورت نقد و مابقی به صورت اسناد خزانه اسلامی یک ساله

حداقل پايه ۵ حقوقی رشته آب از سازمان برنامه و بودجه

۱۴۷٫۴۷۷٫۳۲۲

۳-تاریخ و آدرس دریافت اسناد مناقصه: اسناد از ساعت ۸ صبح مورخه ۰۸/۱۲/۹۷  لغایت تا ساعت ۱۹ مورخه ۱۲/۱۲/۹۷ در سایتhttp://iets.mporg.ir  و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir جهت دریافت موجود است و معامله از ثبت و دریافت اسناد تا ارسال پاکات توسط مناقصه‌گر، از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی انجام خواهد شد.

نکته مهم : مناقصه‌گر برای شرکت در مناقصه حتما می‌بایست در بازه زمانی فوق نسبت به دریافت اسناد از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام نماید در غیر این صورت امکان شرکت در مناقصه برای وی وجود نخواهد داشت.

۴- نوع تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار : تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار می‌بایست به یکی از صور درج شده در آیین‌نامه تضمین برای معاملات دولتی ارایه گردد که جزییات به صورت مشروح در اسناد مناقصه توضیح داده شده است.

۵-مدت اعتبار پیشنهادها : مدت اعتبار پیشنهادها ۳ ماه بوده و قابل تمدید تا ۳ ماه دیگر می‌باشد.

۶-سایت‌های ثبت آگهی : http://iets.mporg.irhttp://znabfa.ir , http://tender.nww.ir

۷-مهلت تحویل پاکات مناقصه : پاکات مناقصه باید حداکثر تا ساعت ۱۹ مورخه ۲۳/۱۲/۹۷  از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ارایه گردد و به پاکاتی که خارج از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد .ضمناً اصل پاکت «الف» نیز باید به دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تحویل داده شود.

۸- مکان تحویل اسناد: از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir

۹-زمان گشایش پاکات : پاکات مناقصه در ساعت ۸:۳۰  مورخه ۲۵/۱۲/۹۷ در سالن کنفرانس شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بازگشایی خواهد شد.

۱۰- ارایه سابقه اجرایی یک باب مخزن زمینی بتنی الزامی می‌باشد.

۱۱- سایر اطلاعات و جزییات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

۱۲-به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و همچنین پیشنهاداتی که پس از مهلت مقرر در فراخوان واصل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱۳-هزینه کلیه آگهی‌ها به عهده برنده مناقصه مي‌باشد.  

 

دفتر ‌روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان زنجان