۲۶۴۸ مناقصه – شرکت تولید نیروی برق لوشان- خرید هیترهای فشار ضعیف A2 و A3

سال حمایت از کالای ایرانی  آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای خرید هیترهای فشار ضعیف A2 و A3 نیروگاه شهید بهشتی لوشان نوبت اول   شرکت تولید نیروی برق لوشان در نظر دارد « خرید هیترهای فشار ضعیف A2 و A3 نیروگاه شهید بهشتی لوشان» را به روش مناقصه عمومی یک مرحله‌ای و از طریق سامانه […]

سال حمایت از کالای ایرانی 

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

خرید هیترهای فشار ضعیف A2 و A3 نیروگاه شهید بهشتی لوشان

نوبت اول  

شرکت تولید نیروی برق لوشان در نظر دارد « خرید هیترهای فشار ضعیف A2 و A3 نیروگاه شهید بهشتی لوشان» را به روش مناقصه عمومی یک مرحله‌ای و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، با شماره ۲۰۹۷۰۰۱۴۸۱۰۰۰۰۱۲ برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه مذکور، مراحل ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه مذکور ۱۱/۱۲/۱۳۹۷ می‌باشد.

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از روز شنبه مورخ ۱۱/۱۲/۱۳۹۷ لغایت ۲۷/۱۲/۱۳۹۷

مهلت زمانی ارایه پیشنهاد: ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه تاریخ ۲۸/۰۱/۱۳۹۸

زمان بازگشایی پاکت‌ها: ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه تاریخ ۲۸/۰۱/۱۳۹۸

اطلاعات تماس مناقصه‌گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارایه پاکت‌های الف:

آدرس: رشت، بلوار نماز، کوچه گلباغ، پلاک ۸ کد پستی ۴۱۶۷۶۹۷۶۳۷ و تلفن: ۵۷- ۳۳۷۳۷۳۵۵- ۰۱۳ با داخلی ۱۰۵ و ۱۱۶ تماس حاصل فرمایید.

یادآوری: از ارسال فیزیکی پاکات «ب» و «ج» خودداری گردد. 

شرکت تولید نیروی برق لوشان