۲۶۵۰ مزایده – موسسه اعتباری ملل- فروش املاک و مستغلات

مزایده عمومی املاک و مستغلات موسسه اعتباری ملل آگهی شماره: ۲۸۸۲۰۳/۱۳۹۷ نوبت دوم موسسه اعتباری ملل در نظر دارد املاک مشروحه طبق جدول پیوست را در سطح کشور به شرایط ذیل با وضعیت موجود و به صورت نقد/ نقد و اقساط از طریق مزایده عمومی به فروش برساند. شرایط و نحوه شرکت در مزایده: مبلغ […]

مزایده عمومی املاک و مستغلات موسسه اعتباری ملل

آگهی شماره: ۲۸۸۲۰۳/۱۳۹۷

نوبت دوم

موسسه اعتباری ملل در نظر دارد املاک مشروحه طبق جدول پیوست را در سطح کشور به شرایط ذیل با وضعیت موجود و به صورت نقد/ نقد و اقساط از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

شرایط و نحوه شرکت در مزایده: مبلغ سپرده شرکت در مزایده معادل ۵ درصد مبلغ پایه مزایده مندرج در آگهی می‌باشد که می‌بایست توسط متقاضی به حساب مورد اشاره در برگ شرایط مزایده واریز و اصل رسید آن را تحویل نمایند.

شرایط فروش:

نقدی: ۵۰ درصد بهای مورد معامله همزمان با انعقاد قرارداد، ۴۵ درصد همزمان با تحویل ملک مورد معامله (حداکثر یک ماه بعد از انعقاد قرارداد) و ۵ درصد همزمان با تنظیم سند رسمی دریافت می‌گردد.

فروش اسقاطی:

۳۰ درصد نقد مابقی در قالب تسهیلات با نرخ ۱۸ درصد و حداکثر در اقساط ۳۶ ماهه

موسسه ملل در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات در هر مرحله از مزایده مختار می‌باشد.

هزینه نقل و انتقال (حق الثبت، حق التحریر) بالمناصفه به عهده طرفین می‌باشد.

تقاضای نقدی برای کلیه املاک در اولویت می‌باشد.

در صورتی که متقاضی در نظر داشه باشد با شرایط نقدی نسبت به خرید ملک اقدام نماید قیمت پایه مزایده مشمول ۵ درصد تخفیف می‌گردد.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاع از وضعیت مورد واگذاری و دریافت برگ شرایط مزایده از تاریخ نشر آگهی در ساعات ۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰ با شماره تلفن ۴۱۶۳۹۴۳۳- ۰۲۱ تماس و یا به نشانی: تهران، خیابان شیراز جنوبی، بین بزرگراه همت و کردستان، نبش خیابان رضوان، پلاک ۷، طبقه ۴، اداره املاک و ساختمان و یا به شعب موسسه مراجعه و پیشنهاد خود را حداکثر تا تاریخ ۲۳/۱۲/۱۳۹۷ تحویل و رسید دریافت نمایند.

جهت سایر اطلاعات و جزییات بیشتر اسناد مزایده در سایت اینترنتی موسسه به نشانی: www.melalbank.ir قابل دسترسی و ملاک عمل می‌باشد.