۲۶۵۱ مناقصه – شركت توزيع نيروی برق غرب مازندران- خرید سرور HP G10 به تعداد ۲ دستگاه و خرید سرور HP G9 به تعداد ۸ دستگاه

آگهي تجدید مناقصه عمومي (یک مرحله‌اي) شماره ۹-۱۶۲/۹۷ نوبت اول   مناقصه‌گزار: شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران موضوع مناقصه: خرید سرور HP G10  به تعداد ۲ دستگاه و خرید سرور HP G9  به تعداد ۸ دستگاه زمان و نحوه دريافت اسناد مناقصه : داوطلبان می‌توانند از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴/۱۲/۹۷  لغايت روز یکشنبه مورخ […]

آگهي تجدید مناقصه عمومي (یک مرحله‌اي) شماره ۹-۱۶۲/۹۷

نوبت اول

 

مناقصه‌گزار: شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران

موضوع مناقصه: خرید سرور HP G10  به تعداد ۲ دستگاه و خرید سرور HP G9  به تعداد ۸ دستگاه

زمان و نحوه دريافت اسناد مناقصه :

داوطلبان می‌توانند از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴/۱۲/۹۷  لغايت روز یکشنبه مورخ ۱۹/۱۲/۹۷ به منظور دریافت اسناد مناقصه به آدرس‌های ذیل مراجعه نمایند.

الف) وب سایت www.bargh-gmaz.ir ( شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران)

ب) سایت معاملات شرکت توانیر www.tavanir.org.ir  

ج) پایگاه ملی مناقصات http://iets.mporg.ir  

مبلغ خرید اسناد مناقصه: مبـلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ريال جهت خريد اسناد در مدت زمان تعیین شده در بند فوق به حساب سپهر (شماره ۰۱۰۱۸۵۳۷۶۵۰۰۵) بانك صادرات (کد۲۰۰۸).

تضمین شرکت در مناقصه(فرآیند ارجاع کار) مبلغ ۴۶۶٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به شرح زیر می‌باشد:

– ضمانت‌نامه بانکي

– ضمانت نامه‌های صادره از سوی موسسات اعتباری غیر بانکی که دارای مجوز فعالیت از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی می‌باشند

– ضمانت‌نامه صادره توسط موسسات بیمهگر دارای مجوز لازم برای فعالیت و صدور ضمانت‌نامه از سوی بیمه مرکزی ایران

(ضمانت نامه‌های فوق باید حداقل با اعتبار سه ماه و قابل تمدید به مدت سه ماه دیگر باشند.)

  اصل فيش واريز وجه به حساب جام به شماره ۵۰/۱۶۷۲۰۴۰۵ بانك ملت شعبه مركزي چالوس

– کسر از محل مطالبات به صورت سند حسابداري از محل مطالبات قطعی تایید شده از سوی امور مالی

-چک تضمین شده بانکی (چک شخصی مورد قبول نمی باشد)

تاریخ تحویل پاکات مناقصه : ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مـورخ ۰۵/۰۱/۹۸

 محل تحویل پاکات مناقصه:دفتر حراست و امور محرمانه اين شركـت واقع درنوشهر، بلوار شهید خیریان، میدان ولیعصر، نبش کوچه نیرو، طبقه چهارم 

تاریخ گشایش پاکات مناقصه : زمان بازگشایي ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۰۶/۰۱/۹۸ در محل ستاد شرکت دفتر معاون مالی و پشتیبانی 

شرايط عمومي

– هزينه آگهي مناقصه (هر دو نوبت) به عهده خريدار مي‌باشد.

محل تامين منابع: اعتبار خريد موضوع مناقصه از منابع داخلي شرکت تامين شده است.

– اسناد مناقصه با هر تعداد شرکت کننده مورد بازگشايي قرار خواهد گرفت.

– حضور يک نفر از طرف پيشنهاددهندگان با ارایه معرفي‌نامه کتبي در جلسه گشايش پاکات آزاد مي‌باشد.

– به پيشنهادهاي فاقد سپرده، مشروط، مخدوش و پيشنهاداتي که بعد از مدت مقرر ارایه شود ترتيب اثر داده نمي‌شود.

ارایه مجوز شورای عالی انفورماتیک الزامی می‌باشد.

– ساير اطلاعات و جزييات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است. ضمنا در صورت كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانيد با شماره تلفن: ۵۲۱۴۰۲۵۴- ۰۱۱ تماس حاصل نماييد.

         

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران