کمک ۱۵میلیارد ریالی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس به سیل‌زدگان

کمک ۱۵میلیارد ریالی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس به سیل‌زدگان شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در راستای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده، مبلغ ۱۵میلیارد ریال برای تهیه اقلام و کالاهای مورد نیاز در استان‌های لرستان و خوزستان تخصیص خواهند داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، جلسه کمیته روابط‌عمومی شرکت‌های پتروشیمی منطقه […]

کمک ۱۵میلیارد ریالی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس به سیل‌زدگان

شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در راستای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده، مبلغ ۱۵میلیارد ریال برای تهیه اقلام و کالاهای مورد نیاز در استان‌های لرستان و خوزستان تخصیص خواهند داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، جلسه کمیته روابط‌عمومی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در تاریخ ۱۳ فروردین‌ماه برگزار شد که در این جلسه، روسای روابط عمومی شرکت‌ها، سازوکار کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده را تعیین کردند. براین اساس مقرر شد باتوجه به موافقت شورای راهبردی مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس، یک بودجه کلی جهت کمک به مردم سیل‌زده در استان‌های لرستان و خوزستان در نظر گرفته شده و با هماهنگی مقامات هر یک از استان‌ها و سازمان‌ هلال‌احمر، سبدی از اقلام مورد نیاز تهیه و در قالب دو کاروان به این مناطق ارسال شود.

طبق مذاکرات صورت گرفته و به پیشنهاد کمیته روابط‌عمومی، مقرر شد پس از تصویب شورای راهبردی مدیران عامل، مبلغ پانزده میلیارد ریال برای تهیه اقلام مورد تأیید، تأمین و اختصاص یابد. بخشی از اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان شامل مواد غذایی، لوازم بهداشتی، اقلام دارویی، آب معدنی، پتو، مواد شوینده و …، خواهد بود.

در این جلسه مقرر شد شرکت پازارگاد، مسؤولیت خرید، ارسال و توزیع مواد و کالاهای مورد نیاز را با همکاری نهادهای مربوطه برعهده داشته باشد

توافقات این جلسه که در محل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد برگزار شد، به تأیید روسای روابط‌عمومی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس رسیده است.