اولویت وزارت صنعت حمایت از تولیدکنندگان است

اولویت وزارت صنعت حمایت از تولیدکنندگان است معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اولویت ما حمایت از تولیدکنندگان است، گفت: جلسه کارگروه و کمیته بحران حدود ۷روز پیش برای کمک بیشتر به آسیب دیدگان از سیل در استان خوزستان فعال شد. سید شریف حسینی دراین خصوص به شاتا گفت: با توجه به […]

اولویت وزارت صنعت حمایت از تولیدکنندگان است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اولویت ما حمایت از تولیدکنندگان است، گفت: جلسه کارگروه و کمیته بحران حدود ۷روز پیش برای کمک بیشتر به آسیب دیدگان از سیل در استان خوزستان فعال شد.

سید شریف حسینی دراین خصوص به شاتا گفت: با توجه به مأموریتی که این وزارتخانه در سه مقطع قبل از سیل، زمان سیل و بعد از سیل دارد و با توجه به سال رونق تولید که رهبری به آن تأکید داشتند، اولویت اصلی ما حمایت از تولید کنندگان است که علاوه بر اینکه آن‌ها در سیل دچار مشکل و کاهش تولید نشوند، شرایطی را ایجاد کنیم که رونق اقتصادی هم نمود داشته باشد.

وی افزود: در این بازدید شهرک‌های صنعتی را بررسی کردیم که با توجه به اقداماتی که پرسنل ما در استان خوزستان انجام دادند، هیچ یک از شهرک‌های صنعتی دچار مشکل نشده‌اند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه تنظیم بازار در چنین شرایطی نباید از دید ما خارج باشد، عنوان کرد: در شرایط موجود بازار باید ثبات خودش را حفظ کند. در استان خوزستان شاهد هستیم که بازار دچار هیچ گونه نوسانی نشده است و کالاها به وفور در دسترس است.