بنگاه‌های اقتصادی به مسؤولیت خود واقفند

بنگاه‌های اقتصادی به مسؤولیت خود واقفند به دنبال وقوع سیل اخیر در چند استان ایران که منجر به خسارات قابل توجه جانی و مالی شد بسیاری از گروه‌های اجتماعی و اقتصادی تلاش کرده‌اند در این حوزه مسؤولیت‌های خود را پیگیری کنند که بنگاه‌های اقتصادی و بخش خصوصی داخلی نیز جزیی از این مجموعه هستند. به […]

بنگاه‌های اقتصادی به مسؤولیت خود واقفند

به دنبال وقوع سیل اخیر در چند استان ایران که منجر به خسارات قابل توجه جانی و مالی شد بسیاری از گروه‌های اجتماعی و اقتصادی تلاش کرده‌اند در این حوزه مسؤولیت‌های خود را پیگیری کنند که بنگاه‌های اقتصادی و بخش خصوصی داخلی نیز جزیی از این مجموعه هستند.

به گزارش ایسنا، چند روز پس از وقوع سیل اتاق‌های بازرگانی ایران، تهران و سایر استان‌های کشور در جلسات و برنامه‌ریزی‌هایی از بخش خصوصی خواستند تا کمک‌های خود را تجمیع کرده و به مناطق سیل زده ارسال کنند و آخرین گزارش‌های اتاق بازرگانی هم نشان داده است که روند ارسال این کمک‌‌ها ادامه دارد.

در این رابطه اسدا… عسگراولادی – عضو اتاق بازرگانی تهران – با اعلام اینکه در روزهای گذشته بخش خصوصی فعالیت جدی برای کمک به سیل زدگان داشته است، اظهار کرد: هر چند برخلاف اقدامات دولتی که معمولاً در صدر خبر‌ها قرار دارد کمک‌های بنگاه‌های اقتصادی چندان در مرکز توجه نبوده اما ارزیابی‌های ما نشان می‌دهد که خوشبختانه در هفته‌های اخیر میزان قابل توجهی کمک نقدی و غیرنقدی به هم وطنان سیل زده ارائه شده است.

به گفته وی بنگاه‌های اقتصادی به مسؤولیت و وظیفه خود در کمک به هم وطنانشان واقف هستند و در روزهای گذشته نیز با توجه به همین مسؤولیت ارسال کمک‌‌ها ادامه داشته است.