۲۶۸۳ مناقصه – شركت پتروشيمی بوعلی سينا- واگذاری مدیریت نگهداری و تعمیر در شرکت

مناقصه عمومی نوبت دوم شركت پتروشيمي بوعلي سينا در نظر دارد مناقصه مدیریت نگهداری و تعمیر در شرکت پتروشیمی بوعلی سینا خود واقع در ماهشهر، منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي بندر امام خميني(ره) سايت ۴، را از طريق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی به اشخاص توانمند در این زمینه واگذار نماید. ۱- مهلت دریافت اسناد […]

مناقصه عمومی

نوبت دوم

شركت پتروشيمي بوعلي سينا در نظر دارد مناقصه مدیریت نگهداری و تعمیر در شرکت پتروشیمی بوعلی سینا خود واقع در ماهشهر، منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي بندر امام خميني(ره) سايت ۴، را از طريق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی به اشخاص توانمند در این زمینه واگذار نماید.

۱- مهلت دریافت اسناد مناقصه و ارزیابی کیفی: ۷ روز پس از انتشار نوبت دوم آگهی به نشاني مندرج در بند ۵

۲- آخرين مهلت تسليم پاکات مناقصه (الف، ب، ج) و ارزیابی کیفی: ۱۴ روز پس از خاتمه مهلت دریافت اسناد مناقصه به نشانی مندرج در بند ۵

۳- مبلغ تضمين شركت در مناقصه: ۶۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰ (ششصد و سی و پنج میلیون) ریال به صورت ضمانت‌نامه بانکی معتبر یا وجه نقد.

۴- زمان بازگشایی پاکات مناقصه: با توجه به اینکه مناقصه یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی می‌باشد زمان بازگشایی پس از ارزیابی کیفی به مناقصه گرانی که حداقل امتیاز لازم را کسب نمودند اعلام می‌گردد.

۵- متقاضيان براي كسب اطلاعات بيشتر و دريافت اسناد مناقصه به نشاني:

سایت اینترنتی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا به نشانی: WWW.BSPC.IR یا به دفتر امور پیمان‌ها واقع در ماهشهر، منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي بندر امام خميني(ره) سايت ۴، شركت پتروشيمي بوعلي سينا مراجعه نمايند.

كد فراخوان فوق‌الذكر در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات ۳۱۹۸۹۵۶ مي‌باشد. 

 

روابط عمومي شركت پتروشيمي بوعلي سينا