۲۷۰۴ مناقصه – شهرداری فرخ شهر- عملیات اجرایی پروژه ساخت و بازسازی محوطه چشمه

آگهی مناقصه عمومی شهرداری فرخ شهر در نظر دارد به استناد بند یک صورتجلسه شماره ۱۳۰-۲۴/۰۲/۹۸ عملیات اجرایی پروژه ساخت و بازسازی محوطه چشمه (دیریژنو) پارک سرچشمه به شرح ذیل را به مناقصه بگذارد. لذا از شرکت‌های واجد الشرایط و رتبه‌بندی دارای صلاحیت از سازمان مدیریت و برنامه ریزی براساس حداقل پایه‌های ذکر شده دعوت […]

آگهی مناقصه عمومی

شهرداری فرخ شهر در نظر دارد به استناد بند یک صورتجلسه شماره ۱۳۰-۲۴/۰۲/۹۸ عملیات اجرایی پروژه ساخت و بازسازی محوطه چشمه (دیریژنو) پارک سرچشمه به شرح ذیل را به مناقصه بگذارد. لذا از شرکت‌های واجد الشرایط و رتبه‌بندی دارای صلاحیت از سازمان مدیریت و برنامه ریزی براساس حداقل پایه‌های ذکر شده دعوت می‌شود از تاریخ انتشار آگهی تا مورخ ۲۶/۰۳/۹۸ با در دست داشتن پایه به روز و آخرین آگهی تغییرات شرکت جهت دریافت اسناد مناقصه به امور قراردادهای شهرداری فرخ شهر مراجعه نمایند.

آخرین مهلت قبول پیشنهادات به دبیرخانه شهرداری روز دوشنبه مورخ ۲۷/۰۳/۹۸ تا ساعت ۱۲ بوده و تاریخ تشکیل کمیسیون و بازگشایی پیشنهادات روز سه‌شنبه مورخ ۲۸/۰۳/۹۸ ساعت ۱۶ می‌باشد.

رعایت ظرفیت کاری و پروژه‌های در دست اجرای پیمانکاران الزامی بوده و مسئولیت آن به عهده شرکت‌های مربوطه خواهد بود. بدیهی است شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار بوده و هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه بوده و سایر اطلاعات و جزییات مربوطه در اسناد و شرایط شرکت در مناقصه مندرج و جزء لاینفک قرارداد خواهد بود. ضمناً شرکت‌ها و پیمانکاران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس: ۰۳۸۳۲۴۲۸۸۷۷ تماس حاصل نمایند.

ردیف

عنوان پروژه

مبلغ برآورد اولیه(ریال)

مبلغ سپرده (ریال)

پایه مورد نیاز

۱

ساخت و بازسازی محوطه چشمه (دیریژنو) پارک سرچشمه به مساحت ۶۲۰۰ مترمربع

۲۷٫۹۹۶٫۵۲۶٫۱۶۵

۱٫۳۹۹٫۸۲۶٫۳۰۸

پایه ۵ ابنیه و تاسیسات توام

 سید عبدالحسین حسینی شهردار فرخ شهر