۲۷۰۹ مناقصه – شهرداری زاهدان- واگذاری بیمه تکمیلی درمان کارکنان ستاد مرکزی، مناطق پنجگانه و سازمان­ های تابعه شهرداری

آگهی تجدید مناقصه عمومي يك مرحله­ اي شهرداری زاهدان (کارفرما) در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت پروژه «بیمه تکمیلی درمان کارکنان ستاد مرکزی، مناطق پنجگانه و سازمان­های تابعه شهرداری» واقع در شهر زاهدان، را به شرکت‌های دارای مجوز از سازمان بیمه مرکزی و سایر مراجع ذیصلاح واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه […]

آگهی تجدید مناقصه عمومي يك مرحله­ اي

شهرداری زاهدان (کارفرما) در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت پروژه «بیمه تکمیلی درمان کارکنان ستاد مرکزی، مناطق پنجگانه و سازمان­های تابعه شهرداری» واقع در شهر زاهدان، را به شرکت‌های دارای مجوز از سازمان بیمه مرکزی و سایر مراجع ذیصلاح واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازد.

تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تاریخ ۱۳/۰۳/۱۳۹۸می‌باشد.

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از روز دوشنبه مورخ ۱۳/۰۳/۱۳۹۸ تا روز یکشنبه مورخ ۱۹/۰۳/۱۳۹۸به متقاضیان ارایه می­ گردد. ضمناً به منظور دریافت اسناد مناقصه مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ ریال از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به حساب شماره ۱۰۰۷۸۹۷۲۴۶۵۴ بانك شهر به نام درآمد شهرداري زاهدان واریز گردد.

·        نام و نشانی مناقصه گزار: مدیریت حقوقی و امور قراردادهای شهرداری زاهدان به نشانی: زاهدان، خیابان امیرالمومنین، مجتمع طبقاتی سعدی، بلوک اول، طبقه سوم، تلفن: ۳۳۲۱۳۱۸۰-۰۵۴، ضمناً پاسخگویی به سوالات و ابهامات در همین مکان صورت می ­گیرد.

·        مدت انجام خدمات یک­سال شمسی می‌باشد.

·        برآورد اولیه : ۲۸٫۷۰۶٫۶۷۴٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

·        مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مبلغ ۱٫۴۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰(یک میلیارد و چهارصد و چهل میلیون) ريال مي­ باشد كه بايد به صورت واریز وجه نقد به حساب سپرده شهرداری به شماره ۷۰۰۸۱۷۴۶۷۸۱۷ نزد بانک شهر شعبه زاهدان و یا به صورت­  ضمانت‌نامه معتبر بانكي مطابق بند (الف) آیین­ نامه

تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹ ﻫ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ هیأت وزیران به نفع كارفرما باشد.تاريخ اخذ ضمانت‌نامه معتبر بانكي از تاريخ آخرين مهلت فروش اسناد تا تاريخ تسليم پيشنهادات در نظرگرفته شود. مدت اعتبار تضمين فوق بايد حداقل سه ماه بوده و براي سه ماه ديگر نيز قابل تمديد باشد.

·       زمان و مكان تحویل اسناد تکمیل و لاك و مهر شده: علاوه بر اینکه کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم به ذکر است پيشنهادهای تکمیل و لاك و مهر شده شامل پاکت لفاف، پاکت (الف، ب، و ج) تا ساعت ۹:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۰۳/ ۱۳۹۸ به دبیرخانه شهرداری مرکز زاهدان واقع در خيابان آزادي به شماره کد پستی ۹۸۱۳۶۷۳۱۵۷ ، تلفن: ۳۳۲۲۴۰۶۴-۰۵۴ تحويل گردد.

·        زمان و مكان بازگشایی پاکات: پاکات ارسالی روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۰۳/۱۳۹۸ راس ساعت ۱۲:۳۰ دركميسيون مناقصه (سالن کنفرانس شهرداری واقع در خیابان آزادی ) باز و خوانده مي‌شود. حضور يك نفر نماينده از طرف هريك از پيشنهاد دهندگان درجلسه افتتاح و قرائت پيشنهادهاي مالي آزاد است.

·        محل تسلیم پیشنهادهای تکمیل و لاک و مهر شده: علاوه بر اینکه کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. مناقصه گران بایستی علاوه بر بارگذاری در سامانه، پیشنهاد خود را مطابق شرایط مناقصه در مهلت مقرر به دبیرخانه شهرداری مرکز زاهدان واقع در خیابان آزادی به شماره کد پستی ۹۸۱۳۶۷۳۱۵۷- تلفن: ۳۳۲۲۴۰۶۴- ۰۵۴ تحویل نمایند.

·          اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱ و ۸۵۱۹۳۳۷۶۸ و ۸۸۹۶۹۷۳۷

هزینه درج آگهی مناقصه بر عهده برنده/ برندگان مناقصه می‌باشد.