۲۷۰۹ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید، نصب و راه اندازیUPS و متعلقات مربوطه در مرکز طلاب مشهد

آگهی مناقصه عام دو مرحله‌ای   شماره  ۱۳ /۹۸ س   شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید، نصب و راه اندازیUPS  و متعلقات مربوطه در مرکز طلاب مشهد را از  طریق مناقصه عام دو مرحله‌ای و بر اساس شرایط و طرح قرارداد موجود به انجام برساند. لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از […]

آگهی مناقصه عام دو مرحله‌ای

 

شماره  ۱۳ /۹۸ س

 

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید، نصب و راه اندازیUPS  و متعلقات مربوطه در مرکز طلاب مشهد را از  طریق مناقصه عام دو مرحله‌ای و بر اساس شرایط و طرح قرارداد موجود به انجام برساند.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۲۲/۰۳/۹۸ با در دست داشتن معرفی‌نامه و رسید بانکی (مبنی بر واریز مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال (سیصد هزار ریال) به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ظفر کد ۶۵۸۶۲- شماره شبا ۸۷۰۱۲۰۰۲۰۰۰۰۰۰۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹IR به نام شرکت ارتباطات سیار ایران با شناسه پرداخت    ۱۷۰۰۰۹۵۱۴۳۸۸۲۱۵ به نشانی: تهران، میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، طبقه سوم، واحد ۸ مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت نمایند.) با توجه به مندرجات آنها اسناد مزبور را مهر و امضاء نموده و علاوه بر ارسال فرم پیشنهاد قیمت ارایه شده نسبت به تکمیل و ارسال فایل اکسل ریز قیمتی ارایه شده در اسناد نیز اقدام و به ضمیمه پیشنهاد خود را حداکثر تا ساعت ۱۵ روز دوشنبه مورخ ۰۳/۰۴/۹۸ به نشانی فوق الذکر تحویل نمایند. کمیسیون معاملات در تاریخ ۰۴/۰۴/۹۸ راس ساعت ۹ صبح در اتاق جلسات طبقۀ ۱۱ برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده اتخاذ تصمیم خواهد شد.   

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد که می‌بایستی به صورت ضمانت‌نامه بانکی و یا چک بانکی تضمینی ارایه گردد. سایر موارد در اسناد مناقصه درج گردیده است. مناقصه گران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۸۱۷۱۲۵۹۷ ۸۱۷۱۲۸۴۹  تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است هر یک از شرکت­های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تامین‌کنندگان همراه اول به نشانی “www.mci.ir/tamin” مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام نمایند.  

                                                                                                   

                                                                            

                                                                                                                      اداره کل خرید

                                                                                                          شرکت ارتباطات سیار ایران