۲۷۱۲ مناقصه – امور مالیاتی شهر و استان تهران – خرید چاپگر و کامپیوتر

تجدید فراخوان مناقصه‌های عمومی  خرید چاپگر و کامپیوتر امور مالیاتی شهر و استان تهران در نظر دارد تجدید مناقصه‌های عمومی خرید چاپگر و کامپیوتر را به اشخاص حقوقی که دارای صلاحیت و رتبه بندی از دبیرخانه شورای عالی انفورماتیک می‌باشند، با شرایط درج شده در اسناد به شماره ۲۰۹۸۰۰۳۱۲۰۰۰۰۰۰۶ (چاپگر) و ۲۰۹۸۰۰۳۱۲۰۰۰۰۰۰۷ (کامپیوتر) را از […]

تجدید فراخوان مناقصه‌های عمومی 

خرید چاپگر و کامپیوتر

امور مالیاتی شهر و استان تهران در نظر دارد تجدید مناقصه‌های عمومی خرید چاپگر و کامپیوتر را به اشخاص حقوقی که دارای صلاحیت و رتبه بندی از دبیرخانه شورای عالی انفورماتیک می‌باشند، با شرایط درج شده در اسناد به شماره ۲۰۹۸۰۰۳۱۲۰۰۰۰۰۰۶ (چاپگر) و ۲۰۹۸۰۰۳۱۲۰۰۰۰۰۰۷ (کامپیوتر) را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir   انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

 تاریخ انتشار در سامانه: ۲۰/۰۳/۹۸ساعت ۱۰

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: ۲۵/۰۳/۹۸ ساعت ۱۶

مهلت زمانی ارایه پیشنهاد:۰۵/۰۴/۹۸ ساعت ۱۵

زمان بازگشایی پاکت‌ها:۰۹/۰۴/۹۸ ساعت ۱۰

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارایه پاکت الف:

تهران، ولیعصر، بالاتر از میرداماد، خیابان سرو، پ۶۰، ط همکف، تلفن: ۸۶۰۸۴۶۵۰٫

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:

مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱ دفتر ثبت نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸٫