۲۷۱۲ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران- خرید ۲۵۰ کیلومتر Feeder

آگهی مناقصه شماره ۱۷/۹۸ س شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد ۲۵۰ کیلومتر Feeder خود را از طریق مناقصه عام دو مرحله‌ای و براساس شرایط و طرح قرارداد موجود، به صورت ریالی، ارزی، ارزی-ریالی خریداری نماید. لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می­توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۲۸/۰۳/۹۸ با در دست داشتن معرفی نامه، […]

آگهی مناقصه

شماره ۱۷/۹۸ س

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد ۲۵۰ کیلومتر Feeder خود را از طریق مناقصه عام دو مرحله‌ای و براساس شرایط و طرح قرارداد موجود، به صورت ریالی، ارزی، ارزی-ریالی خریداری نماید.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می­توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۲۸/۰۳/۹۸ با در دست داشتن معرفی نامه، کارت ملی و رسید بانکی (مبنی بر واریز مبلغ ۴۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ظفر به نام شرکت ارتباطات سیار ایران و شناسه واریز ۱۷۰۰۰۹۶۱۵۲۱۰۲۹۷) در ساعات اداری به نشانی: تهران، میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، طبقه سوم، واحد ۸ مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت نموده و پس از بررسی، اسناد مزبور را مهر و امضاء نموده و به ضمیمه پیشنهاد خود، حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۰/۰۴/۹۸ به نشانی فوق الذکر تحویل نمایند. کمیسیون معاملات در تاریخ ۱۱/۰۴/۹۸ راس ساعت ۹ صبح در طبقه ۴ واحد ۱ برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات ارایه شده تصمیم گیری خواهد نمود.

لازم به ذکر است هر یک از شرکت­های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تامین کنندگان همراه اول به نشانی “www.mci.ir/tamin” مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام نمایند.

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه معادل ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال می­باشد که بایستی به صورت ضمانت‌نامه بانکی ارایه گردند. سایر موارد در اسناد مناقصه درج گردیده است. مناقصه گران می­توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۸۱۷۱۳۹۰۱  ، ۸۱۷۱۲۷۵۸  تماس حاصل نمایند.                                                                                                                                                                                              

اداره کل خرید  شرکت ارتباطات سیار ایران