حضور شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی

حضور شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی ریلی صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته حضور یافت. مدیر ارتباطات شرکت بهره‌برداری مترو با اعلام این خبر، گفت: این نمایشگاه از ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه سال۹۸ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برپاست. […]

حضور شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی ریلی صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته حضور یافت. مدیر ارتباطات شرکت بهره‌برداری مترو با اعلام این خبر، گفت: این نمایشگاه از ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه سال۹۸ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برپاست.

محسن محمدیان، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزود: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با حضور در این نمایشگاه دستاورد‌ها و تجارب ۲۰سال بهره‌برداری را در معرض دید شهروندان و بازدیدکنندگان قرارداده است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه صاحبنظران حوزه حمل‌ونقل در کنار هم جمع هستند، افزود: امیدواریم با برگزاری این چنین نمایشگاه‌هایی شاهد ایجاد فضای تعاملی بین علم‌وصنعت باشیم.

از شاخصه‌های بارز این نمایشگاه حضور صنایع مرتبط با راه‌آهن و مترو، تجمیع نمایشگاه‌های پراکنده صنعت حمل‌ونقل ریلی و همچنین ایجاد هماهنگی‌های لازم و وحدت رویه در راستای توسعه نمایشگاه و برنامه‌ریزی برای اجرای هدفمند و یکپارچه‌سازی در این خصوص است.

علاقه‌مندان دست‌اندرکاران حوزه حمل‌ونقل می‌توانند جهت بازدید از دستاوردهای شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از ساعت ۱۰صبح تا ۱۸ به سالن شماره هفت مراجعه کنند.

در این نمایشگاه بیش از ۱۵۳شرکت داخلی و خارجی حضور دارند.