بیمه بین‌رشته‌ای؛ عامل توسعه شرکت‌های بیمه

مدیرعامل بیمه آسیا عنوان کرد   دومین گردهمایی سالانه راهکارهای توسعه فروش بیمه‌های جامع عمر و پس‌انداز بیمه آسیا با رویکرد بهبود فرایند صدور و خسارت با حضور نایب رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت‌مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران و نمایندگان حقیقی و حقوقی در سالن اجتماعات ساختمان شماره یک بیمه‌آسیا برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده […]

مدیرعامل بیمه آسیا عنوان کرد

 

دومین گردهمایی سالانه راهکارهای توسعه فروش بیمه‌های جامع عمر و پس‌انداز بیمه آسیا با رویکرد بهبود فرایند صدور و خسارت با حضور نایب رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت‌مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران و نمایندگان حقیقی و حقوقی در سالن اجتماعات ساختمان شماره یک بیمه‌آسیا برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط‌عمومی بیمه آسیا، دکتر کاردگر، نایب رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در سخنانی ضمن تأکید بر اهمیت نقش بیمه‌های عمر در جهان، گفت: براساس نتایج مطالعات میدانی، بیمه‌گران در دنیا به صورت مجزا در بیمه‌های زندگی و غیرزندگی فعال هستند.

 

مدیرعامل بیمه آسیا با ابراز خرسندی از برنامه‌ریزی هدفمند بیمه‌آسیا در حوزه بیمه‌های زندگی و در میان شرکت‌های بیمه، اظهار امیدواری کرد که تفکیک حساب‌های بیمه‌های زندگی و غیرزندگی نیز در بیمه‌آسیا انجام شود.