۲۷۲۳ مزایده – شهرداری امام شهر- واگذاری محل یک کانکس در پارک ساحلی

آگهی مزایده عمومی شهرداری امام شهر در اجرای مصوبه شورای محترم اسلامی شهر در نظر دارد محل یک کانکس در پارک ساحلی را به مدت یک سال را از طریق مزایده عمومی به بخش خصوصی واجد شرایط واگذار نماید. متقاضیان می‌توانند آخرین مهلت قبول پیشنهادات پایان وقت اداری مورخ ۱۰/۰۴/۱۳۹۸می‌باشد، محل تحویل پاکت پیشنهادی واحد […]

آگهی مزایده عمومی

شهرداری امام شهر در اجرای مصوبه شورای محترم اسلامی شهر در نظر دارد محل یک کانکس در پارک ساحلی را به مدت یک سال را از طریق مزایده عمومی به بخش خصوصی واجد شرایط واگذار نماید.

متقاضیان می‌توانند آخرین مهلت قبول پیشنهادات پایان وقت اداری مورخ ۱۰/۰۴/۱۳۹۸می‌باشد، محل تحویل پاکت پیشنهادی واحد امور مالی شهرداری امام شهر می‌باشد. شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مجاز و مختار می‌باشد. به پیشنهادهای مشروط و مخدوش و فاقد سپرده و پیشنهادهایی که پس از مهلت مقرر ارسال شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد. مبلغ سپرده شرکت در مزایده معادل ۵ % قیمت پایه که به صورت ضمانت‌نامه بانکی معتبر در وجه شهرداری امام شهر یا واریز به حساب نزد بانک ملی شعبه کارزین می‌باشد. هزینه درج مزایده به عهده برنده مزایده می‌باشد. برندگان اول تا سوم در صورتی که حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنها به نفع شهرداری ضبط می‌گردد. متقاضیان می‌توانند جهت اطلاع بیشتر با شماره تلفن:  ۵۴۵۶۳۱۰۰- ۰۷۱ تماس و جهت اوراق مزایده و سایر اطلاعات و جزییات و شرح خدمات که در اسناد مزایده مندرج می‌باشد به مسئول خدمات شهری شهرداری امام شهر مراجعه نمایند.

در ضمن قیمت پایه ماهانه ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

تاریخ تشکیل کمیسیون عالی معاملات و بازگشایی پیشنهادات ۱۱/۰۴/۱۳۹۸ 

سید رسول حسینی- شهردار امام شهر