راه اندازی خط دوم تست مکانیزه خودرو در اسلامشهر

راه اندازی خط دوم تست مکانیزه خودرو در اسلامشهر با راه اندازی خط دوم تست خودرو مرکز شماره یک معاینه فنی اسلامشهر و ایجاد جایگاه بازدید چشمی خودروهای گاز سوز، ظرفیت پذیرش خودروها به دو برابر افزایش می یابد. به گزارش مناقصه مزایده به نقل از شهرداری اسلامشهر، بذرگری رئیس سازمان مدیریت پسماند با اعلام این […]

راه اندازی خط دوم تست مکانیزه خودرو در اسلامشهر

با راه اندازی خط دوم تست خودرو مرکز شماره یک معاینه فنی اسلامشهر و ایجاد جایگاه بازدید چشمی خودروهای گاز سوز، ظرفیت پذیرش خودروها به دو برابر افزایش می یابد.

به گزارش مناقصه مزایده به نقل از شهرداری اسلامشهر، بذرگری رئیس سازمان مدیریت پسماند با اعلام این خبر گفت: مرکز شماره یک معاینه فنی اسلامشهر که در گذشته نقش مهمی در معاینه فنی خودروها داشته است، با تدابیر اندیشیده شده با افزودن خط جدید تست خودروها و ساختمان اداری جدید شامل اتاق پذیرش و صدورگواهی معاینه فنی، اتاق مدیریت، سالن انتظار، آبدارخانه، نمازخانه و سرویس بهداشتی، در زمینی به مساحت حدود ۱۸۰۰مترمربع بازسازی گردید.

رئیس سازمان مدیریت پسماند در ادامه افزود: این عملیات شامل بازسازی مرکز، احداث یک خط تست جدید، احداث غرفه های تعمیر گاهی از قیبل جلو بندی سازی ، مکانیکی ، باطری سازی و اگزوز سازی است.

وی یاد آور شد: بازسازی کامل سالن تست خودرو شامل افزایش ارتفاع سقف، کف سازی و موازییک، سرامیک کاری دیوارها و نصب خط دوم و اصلاح خط اول تست خودروهای سبک بازسازی جایگاه بازدیدچشمی خودورهای گاز سوز از دیگر امکانات این معاینه فنی است .

بذرگری در پایان گفت: بهسازی محوطه مرکز شماره یک معاینه فنی اسلامشهر با ۲۵۰ تن آسفالت تولید شده توسط کارخانه آسفالت سازمان انجام شده و از ابتدای تیرماه به بهره برداری خواهد رسید.