۲۷۲۶ مزایده – اداره تصفيه امور ورشكستگی تبريز- شرکت ورشکسته پاتیلان صنعت

آگهي مزايده فروش   اداره تصفيه امور ورشكستگي تبريز قائم مقام قانوني ورشكسته شرکت پاتیلان صنعت (سهامی خاص) اموال ذیل را که توسط کارشناسان رسمی دادگستری ارزیابی گردیده از طریق مزایده کتبی ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه مورخه ۱۴/۰۵/۱۳۹۸ در محل اداره تصفیه امور ورشکستگی تبریز واقع در خیابان طالقانی، مابین تقاطع ۱۷ شهریور و پاستور، […]

آگهي مزايده فروش  

اداره تصفيه امور ورشكستگي تبريز قائم مقام قانوني ورشكسته شرکت پاتیلان صنعت (سهامی خاص) اموال ذیل را که توسط کارشناسان رسمی دادگستری ارزیابی گردیده از طریق مزایده کتبی ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه مورخه ۱۴/۰۵/۱۳۹۸ در محل اداره تصفیه امور ورشکستگی تبریز واقع در خیابان طالقانی، مابین تقاطع ۱۷ شهریور و پاستور، روبروی مسجد امام زاده، پلاک ۳۵۲ با شرایط مندرج به فروش می‌رساند:

۱ـ تمامی ششدانگ محل کارخانه به نام ورشکسته مذکور شامل ۱۶۵۰ مترمربع عرصه و اعیانی دارای دو سالن تولید و ساختمان اداری و غیره حدود ۱۷۰۰ مترمربع و محوطه سازی ۳۱۴ مترمربع و دارای امتیاز انشعابات آب، برق، گاز و تلفن ثابت و تجهیزات موتورخانه، رادیاتور، بالابر، جعبه‌های آتش نشانی جمعاً به مبلغ ۳۴٫۸۸۹٫۲۰۰٫۰۰۰ ريال ( سی و چهار میلیارد و هشتصد و هشتاد و نه میلیون و دویست هزار ريال).

۲ـ تعدادی ماشین آلات شامل دستگاه‌های پرس پانج کاورها (ضربه‌ای)، دستی و جوش نقطه و تراش سه میل چینی و کمپرسورهای هوای فشرده و انواع دریل‌ها و سایر دستگاه‌های صنعتی و ابزارآلات صنعتی دقیق جمعاً به مبلغ ۶٫۲۸۷٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال (شش میلیارد و دویست و هشتاد و هفت میلیون ريال ) .

۳ـ تعدادی لوازم اداری شامل میز و صندلی و کامپیوتر و غیره و ظروف آشپزخانه شامل قابلمه و تابه‌های هارد آنادایز و قابلمه هوشمند جمعاً به مبلغ ۲٫۶۳۴٫۵۶۰٫۰۰۰ ريال (دو میلیارد و ششصد و سی و چهار میلیون و پانصد و شصت هزار ريال) .

شرايط فروش :

۱- فروش نقدي است .

۲- خريداران بايد ۵ % قيمت ارزيابي را به شماره حساب سیبا  ۰۱۰۸۲۲۴۹۱۳۰۰۳ بانك ملّي ايران شعبه وزارت دادگستري كد ۵۷۷ به نام ورشكستگان تبريز به قائم مقامي اداره كل تصفيه واريز و فيش بانكي را با پيشنهاد خريد خود در پاكت لاك و مهر شده كه روي آن مشخصات متقاضي و مورد مزايده نوشته شده باشد تا آخر وقت اداري روز یکشنبه ۱۳/۰۵/۹۸ به دفتر اداره تسليم نمايند.

۳- در صورت تقاضا و موافقت براي پرداخت بقيه ثمن معامله برابر مقررات اداره تصفيه مهلت قانوني داده خواهد شد.

 ۴- ديون قبلي مورد معامله كه به عهده فروشنده بوده و كليه هزينه‌هاي مربوط به معامله از قبيل عوارض، ماليات، تنظيم سند، هزينه آگهي و ساير هزينه‌ها به عهده خريدار مي‌باشد.

 ۵- حضور پيشنهاددهندگان در جلسه مزايده بلامانع است و در صورت تعدد پيشنهاد مزايده حضوري نيز به عمل خواهد آمد.

 ۶- برنده مزايده كسي شناخته خواهد شد كه بالاترين قيمت را پيشنهاد نمايد.

۷- برنده مزايده بايد بلافاصله پس از اخطار اين اداره بقيه ثمن معامله را به حساب اداره واريز و با ارایه فيش پرداخت شده براي انتقال قطعي در يكي از دفاتر اسناد رسمي حاضر شود. در غير اين صورت معامله باطل و خسارات وارده اخذ خواهد شد.

۸- اداره در رد يا قبول يك يا كليه پيشنهادات مختار و مجاز است.

متقاضیان براي كسب اطلاعات  بيشتر مي‌توانند همه روزه در ساعات اداري به دفتر اداره مراجعه يا با شماره تلفن: ۲۱ ۳۵۵۷۷۳۲۰ ۰۴۱ تماس حاصل نمايند.

امن الهی

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان

و رئیس اداره تصفیه تبریز