۲۷۳۰ اصلاحیه – شهرداری زاهدان – اجاره ۴۵ دستگاه خودروی سواری جهت ایاب و ذهاب کارکنان

                آگهی اصلاحی مناقصه عمومي يك مرحله ­اي شهرداری زاهدان (کارفرما)در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مناقصه عمومی یک مرحله ای “ اجاره ۴۵ دستگاه خودروی سواری جهت ایاب و ذهاب کارکنان اداری شهرداری زاهدان “واقع در شهر زاهدان، را به شرکت های دارای مجوز از از اداره کل تعاون، کار […]

                آگهی اصلاحی مناقصه عمومي يك مرحله ­اي

شهرداری زاهدان (کارفرما)در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مناقصه عمومی یک مرحله ای  اجاره ۴۵ دستگاه خودروی سواری جهت ایاب و ذهاب کارکنان اداری شهرداری زاهدان واقع در شهر زاهدان، را به شرکت های دارای مجوز از از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

مهلت دریافت اسناد مناقصه از سایت: تا روز چهارشنبه مورخ ۱۲/۰۴/۱۳۹۸به متقاضیان ارایه می­گردد. ضمنا به منظور دریافت اسناد مناقصه مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ ریال از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد)به حساب  شماره ۱۰۰۷۸۹۷۲۴۶۵۴ نزد بانك شهر به نام درآمد شهرداري زاهدان واریز گردد.

·         نام و نشانی مناقصه گزار:مدیریت حقوقی و امور قراردادهای شهرداری زاهدان.

·         مدت انجام خدمات یک­سال شمسی می باشد.

·         مبلغ برآورد : ۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۱۲ ریال می باشد

·       مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مبلغ ۰۰۰,۰۰۰,۶۰۰ (ششصد  میلیون) ريال مي­باشد كه بايد به صورت واریز وجه نقد به حساب سپرده شهرداری به شماره ۷۰۰۸۱۷۴۶۷۸۱۷ نزد بانک شهر شعبه زاهدان و یا به صورت­  ضمانت نامه معتبر بانكي مطابق بند (الف) آیین­نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹ ﻫ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ هیأت وزیران به نفع كارفرما باشد.تاريخ اخذ ضمانت نامه معتبربانكي از تاريخ آخرين مهلت فروش اسناد تا تاريخ تسليم پيشنهادات در نظرگرفته شود. مدت اعتبار تضمين فوق بايد حداقل سه ماه بوده و براي سه ماه ديگر نيز قابل تمديد باشد.

·         جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و پاسخگویی به سوالات و ابهامات توسط مدیریت حقوقی و امورقراردادهای شهرداري زاهدان به نشاني زاهدان، خيابان اميرالمومنين، مجتمع طبقاتي سعدي، بلوك اول، طبقه سوم

·         تلفن:۳۳۲۱۳۱۸۰-۰۵۴انجام می­گیرد.

·       زمان و مكان تحویل اسناد تکمیل و لاك و مهر شده:: علاوه بر اینکه کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم به ذکر است پيشنهادهای تکمیل و لاك و مهر شده شامل پاکت لفاف، پاکت الف، ب، و ج به تا ساعت ۹:۰۰ روز ­شنبه مورخ ۲۲/۰۴/ ۱۳۹۸  به دبیر خانه شهرداری مرکز زاهدان واقع در خيابان آزادي به

·        کد پستی ۹۸۱۳۶۷۳۱۵۷ – تلفن ۳۳۲۲۴۰۶۴-۰۵۴ تحويل گردد.

·         زمان و مكان بازگشایی پاکات: پاکات ارسالی روز  ­شنبه مورخ ۲۲/۰۴/۱۳۹۸ راس ساعت ۱۱:۰۰ صبح دركميسيون مناقصه (سالن کنفرانس شهرداری واقع در خیابان آزادی) باز و خوانده مي شود. حضور يك نفر نماينده از طرف هريك از پيشنهاد دهندگان درجلسه افتتاح و قرائت پيشنهادهاي مالي آزاد است.

·          اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس ۴۱۹۳۴-۰۲۱  و ۸۵۱۹۳۳۷۶۸ و ۸۸۹۶۹۷۳۷

·         هزینه درج آگهی مناقصه بر عهده برنده/ برندگان مناقصه می باشد.