۲۷۳۳ مناقصه – شهرداری زاهدان – ممیزی املاک و مستحدثات و ایجاد پایگاه مکانی و راه اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی

آگهی مناقصه عمومي یک مرحله­اي  نوبت دوم شهرداری زاهدان در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)  پروژه «ممیزی املاک و مستحدثات و ایجاد پایگاه مکانی و راه اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی در پنج منطقه شهرداری زاهدان » را  به شرکت های دارای گواهی نامه صلاحیت از سازمان مدیریت و برنامه ریزی  واگذار […]

آگهی مناقصه عمومي یک مرحله­اي  نوبت دوم

شهرداری زاهدان در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)  پروژه «ممیزی املاک و مستحدثات و ایجاد پایگاه مکانی و راه اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی در پنج منطقه شهرداری زاهدان » را  به شرکت های دارای گواهی نامه صلاحیت از سازمان مدیریت و برنامه ریزی  واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تاریخ ۱۳/۰۴/۱۳۹۸ می باشد.

مهلت دریافت اسناد مناقصه از سایت: از روز  پنج شنبه مورخ ۱۳/۰۴/۱۳۹۸  تا روز چهار شنبه مورخ ۱۹/۰۴/۱۳۹۸  به متقاضیان ارایه می­گردد. ضمنا به منظور دریافت اسناد مناقصه مبلغ ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره  ۱۰۰۷۸۹۷۲۴۶۵۴ نزد بانک شهر به نام درآمدهای عمومی شهرداری زاهدان واریز گردد.

·         نام و نشانی مناقصه گزار: شهرداری زاهدان به نشاني: زاهدان، خیابان آزادی،کدپستی: ۹۸۱۳۶۷۳۱۵۷ ، تلفن : ۷-۳۳۲۲۴۰۶۴ ۰۵۴

ردیف

موضوع (پروژه)

برآورد اولیه تقریبی (ریال)

محل تامین اعتبار

زمان تحویل پیشنهادها

محل و زمان بازگشایی پاکات

 

۱

«ممیزی املاک و مستحدثات و ایجاد پایگاه مکانی و راه اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی در پنج منطقه شهرداری زاهدان

۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۱۱۰

( صد و ده میلیارد ) ریال

درآمد های عمومی شهرداری زاهدان

زمان تحویل پیشنهادها: حداکثرساعت ۱۱:۰۰روزشنبه مورخ ۰۵/۰۵/۱۳۹۸

 

محل و زمان بازگشایی پاکات: ساعت ۱۱:۰۰روزیکشنبه مورخ ۰۶/۰۵/۱۳۹۸ در محل سالن کنفرانس شهرداری زاهدان

 

 
 

 

·         مبلغ تضمين شركت در فرآیند ارجاع کار:. ۵٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (پنج میلیاردو پانصد میلیون ) ريال است كه بايد  به یکی از دو صورت زیر ارایه گرددکه همراه با اسناد مناقصه در پاکت (الف) به دستگاه مناقصه گزار تسلیم شود:

۱- ضمانت­نامه معتبر بانکی مطابق بند الف آئین نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹ ﻫ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ هیأت وزیران به نفع کارفرما (مطابق کاربرگ شماره يك) می­باشد. تاريخ اخذ ضمانت نامه معتبر بانكي از تاريخ آخرين مهلت فروش اسناد تا تاريخ تسليم پيشنهادات در نظر گرفته شود. مدت اعتبار تضمين فوق بايد حداقل سه ماه بوده و براي سه ماه ديگر نيز قابل تمديد باشد.

۲- واریز وجه نقد به شماره سپرده شهرداری به شماره حساب ۷۰۰۸۱۷۴۶۷۸۱۷ نزد بانک شهر شعبه زاهدان.

·       محل تسليم پيشنهادهای تکمیل و لاك و مهر شده: علاوه بر اینکه کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به ادرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد، مناقصه گران بایستی  پيشنهاد خود را مطابق شرایط مناقصه در یک پاکت سر بسته لاك و مهر شده شامل  سه پاکت جداگانه الف، ب، ج  لاک و مهر شده می باشد، قرار دهند و در مهلت مقرر به دبیر خانه شهرداری مرکز زاهدان واقع در خيابان آزادي به کدپستی: ۹۸۱۳۶۷۳۱۵۷ و تلفن: ۳۳۲۲۴۰۶۴-۰۵۴ تحويل نمایند.

·          اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس ۴۱۹۳۴-۰۲۱  و ۸۵۱۹۳۳۷۶۸  و ۸۸۹۶۹۷۳۷