۲۷۳۴ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب مشهد – خرید نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور

  ((آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای)) طرح های عمرانی   شرکت آب و فاضلاب مشهد در نظر دارد فراخوان مناقصه عمومی مشروح ذیل را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) برگزار نماید.کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد تا ارسال دعوتنامه جهت سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت […]

 

((آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای))

طرح های عمرانی

 

شرکت آب و فاضلاب مشهد در نظر دارد فراخوان مناقصه عمومی مشروح ذیل را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) برگزار نماید.کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد تا ارسال دعوتنامه جهت سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس WWW.SETADIRAN.IR  انجام خواهد شد . لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند . تاریخ انتشار در سامانه ۱۵/۰۴/۹۸ می باشد. اطلاعات و اسناد مناقصه عمومی پس از برگزاری فرآیند ارسال دعوتنامه از طریق سامانه به مناقصه گران ارسال خواهد شد . لازم به توضیح است هزینه درج آگهی فراخوان در روزنامه از برنده آتی مناقصه اخذ خواهد شد.

موضوع

مبلغ تضمین

شرکت در

فرآیند ارجاع کار به ريال

نحوه پرداخت

نوع تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار

خرید نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور ۶۶ و۱۵۰و۲۵۰ کیلووات به تعداد ۴ دستگاه 

۶۸۴٫۰۰۰٫۰۰۰

اوراق مشارکت

۱٫واریز نقدی به حساب جاري شماره ۴۰۰۱۰۰۹۷۰۷۱۴۶۰۰۹ بانك ملی مرکزی

۲٫ ضمانتنامه بانکی

۳٫اوراق مشارکت 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    ۱-مهلت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ ۱۵/۰۴/۱۳۹۸ تا ۱۸/۰۴/۱۳۹۸ در سامانه ستاد بارگذاری و در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت .

۲-     خاتمه دوره بارگذاری، تکمیل و ارسال اسناد ارزیابی کیفی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مورخ ۰۱/۰۵/۹۸ می باشد .

۳-     پس از انجام ارزیابی کیفی و تعیین مناقصه گران واجد شرایط (محل و مهلت اسناد مناقصه) از طریق سامانه به اطلاع مناقصه گران خواهد رسید .

۴-     اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار : مشهد، خیابان فلسطین، نبش فلسطین ۲۶ ، شرکت آبفا مشهد ، تلفن : ۳۷۰۰۸۱۴۹-۰۵۱

تذکر : لازم است متقاضیان با توجه به ابلاغیه الزام بکارگیری سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) وارد سامانه  WWW.SETADIRAN.IR شوند و مراحل عضویت خود را انجام دهند .

 

                               دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب مشهد