۲۷۳۴ مزایده – سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی – فروش ساختمان

آگهي تجديد مزايده (فروش) سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در نظر دارد به استناد تصویب نامه شماره  ۲۰۹۳۴۳/۴۳۸۰۷  مورخ ۲۰/۰۹/۸۹ هیأت محترم وزیران نسبت به فروش عرصه و اعیان  پلاک ثبتی شماره ۵۹۲/۶۸ واقع در شهرستان شازند  شهر توره (۳ کیلومتری توره و پلیس راه) ، ساختمان مرکز خدمات  توره را به صورت مزایده مطابق […]

آگهي تجديد مزايده (فروش)

سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در نظر دارد به استناد تصویب نامه شماره  ۲۰۹۳۴۳/۴۳۸۰۷  مورخ ۲۰/۰۹/۸۹ هیأت محترم وزیران نسبت به فروش عرصه و اعیان  پلاک ثبتی شماره ۵۹۲/۶۸ واقع در شهرستان شازند  شهر توره (۳ کیلومتری توره و پلیس راه) ، ساختمان مرکز خدمات  توره را به صورت مزایده مطابق مشخصات پيوست و به شرح جدول ذيل، با بهره گيري از سامانه تداركات الكترونيكي دولت(ستاد) واگذار نماید . كليه مراحل برگزاري مزايده از دريافت اسناد تا ارایه پيشنهاد قيمت  مزايده گران و بازگشايي پاكات از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مزايده گران در صورت عدم عضويت قبلي ، مراحل ثبت نام در سامانه مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مزايده محقق سازند.

ردیف

شرح مزايده

موقعيت ملک

تضمين(ريال)

شماره مزايده در سامانه

۱

فروش ساختمان مرکز خدمات توره

شهرستان شازند شهر توره

۱۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۲۰۹۸۰۰۰۰۸۵۰۰۰۰۰۲

*تضمين شركت در مزايده مي بايست به صورت تضمین معتبر در معاملات دولتي (ضمانتنامه بانكي يا اوراق مشاركت و يا واريز به حساب ۲۱۶۴۲۰۵۲۰۴۰۰۳  نزد بانك كشاورزي  به نام  سازمان جهاد كشاورزي استان مركزي و …) باشد. اصل ضمانتنامه شركت در مزايده طبق آخرين تغييرات نمونه برگ مصوب هيأت محترم دولت (موجود در اسناد مزایده) قبل از بازگشایی پاکت ها  تحويل اداره امور پيمان ها و قراردادهاي سازمان شود .

شرايط و مشخصات :

تاريخ  انتشار مزايده در سامانه : از تاريخ ۱۶/۰۴/۹۸  از ساعت ۰۹:۰۰ مي باشد.

مهلت زماني ارایه پيشنهاد : تا ساعت  ۰۹:۰۰ روز چهار شنبه  مورخ ۲۶/۰۴/۹۸

زمان بازگشايي پاكت ها :  ساعت  ۱۰:۰۰ روز پنجشنبه مورخ ۲۷/۰۴/۹۸

مهلت بازدید :  از تاریخ ۱۶/۰۴/۹۸ تا تاریخ ۲۵/۰۴/۹۷ هروز از ساعت ۰۸:۰۰ تا ساعت ۱۳:۰۰

·      ملک فوق عبارت است از شش دانگ زمین محصور شده و ساختمان های احداثی در آن به مساحت عرصه ۲۴/۱۴۲۵۷ متر مربع واقع در توره بخش چهار اراک حوزه ثبتی شهرستان شازند، شامل دو باب سوله، ساختمان اداري و ۳ دستگاه منزل مسکونی

·      با توجه به اينكه ساختمان فوق الذكر در اختيار مستأجرين به مدت ۱ ساله و ۳ ساله از ابتداي سال جاري مي باشد برنده بايستي تا پايان قرارداد با آن ها به توافق برسد.

·      کاربری ملک مذکور اداری می باشد .

·      پس از واریز کل مبلغ مزایده به حساب خزانه دولت و تأیید آن توسط اداره كل امور اقتصادي و دارايي استان ، مراحل نقل و انتقال سند صورت خواهد پذيرفت ، کلیه هزینه های نقل و انتقال سند  به عهده خریدار می باشد.

اطلاعات تماس با دستگاه درخواست كننده جهت دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص اسناد مزايده  :

آدرس: اراك، خيابان جهاد سازندگي، سازمان جهاد كشاورزي استان مركزي

تلفن سازمان :    ۱۷-۳۳۱۳۶۳۱۱- ۰۸۶، تلفن اداره امور پيمان ها و قراردادها : ۳۳۱۳۱۰۴۵ – ۰۸۶

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه: مركز تماس : ۲۷۳۱۳۱۳۱-۰۲۱

دفتر ثبت نام : ۸۸۹۶۹۷۳۷-۰۲۱ و ۸۵۱۹۳۷۶۸-۰۲۱

دفتر ثبت نام اراك : ۳۳۲۴۵۲۴۸-۰۸۶

 

اداره امور پيمان ها و قراردادهاي سازمان جهاد كشاورزي استان مركزي