۲۷۳۸ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) – خدمات چاپ و پاکت گذاری قبوض مشترکین

آگهی مناقصه عام دو مرحله‌ای شماره ۲۷/ ۹۸ س   شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در نظر دارد انجام همرا خود را بر اساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و مشخصات فنی پیوست اسناد مناقصه به صورت ۱۰۰% ریالی از طریق برگزاری مناقصه عام دومرحله‌ای به پیمانکاران داخلی واجد شرایط که دارای مجوز چاپ از وزارت […]

آگهی مناقصه عام دو مرحلهای شماره ۲۷/ ۹۸ س

 

شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در نظر دارد انجام همرا خود را بر اساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و مشخصات فنی پیوست اسناد مناقصه به صورت ۱۰۰% ریالی از طریق برگزاری مناقصه عام دومرحله‌ای به پیمانکاران داخلی واجد شرایط که دارای مجوز چاپ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه موضوع این مناقصه می‌باشند، واگذار نماید.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۲۴/ ۰۴/ ۱۳۹۸ با در دست داشتن معرفی‌نامه و رسید بانکی مبنی بر واریز مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ریال (سیصد هزار ریال) به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴/۰۹ بانک ملت شعبه ونک‌تک به نام شرکت ارتباطات سیار ایران با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۶۱۲۹۱۰۲۰۹ در ساعات اداری به نشانی: تهران، خیابان ونک، برج همراه، طبقه سوم، واحد ۸ مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت و با توجه به مندرجات آن‌ها اسناد مزبور را مهر و امضا نموده و به ضمیمه پیشنهاد خود حداکثر تا ساعت ۱۶ روز یکشنبه مورخ ۳۰/ ۰۴/ ۱۳۹۸ به نشانی فوق تسلیم نمایند. کمیسیون معاملات در روز دوشنبه مورخ ۳۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸ ساعت ۱۴ بعدازظهر در طبقه ۱۱ برج همراه، واحد ۴ تشکیل و نسبت به پیشنهادات واصله، اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۱٫۱۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال (یک میلیارد و یکصدو بیست میلیون ريال) می‌باشد که می بایست به صورت ضمانت‌نامه بانکی یا چک تضمینی بانکی ارایه گردد. مناقصه‌گران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره تلفن‌های ۸۱۷۱۲۵۱۲ یا ۸۱۷۱۲۵۱۵ تماس حاصل فرمایند.