۲۷۴۰ اصلاحیه مناقصه – شهرداری زاهدان – ممیزی املاک و مستحدثات و ایجاد پایگاه مکانی

آگهی اصلاحی و تمدید مناقصه عمومي یک مرحله­اي شهرداری زاهدان در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) پروژه «ممیزی املاک و مستحدثات و ایجاد پایگاه مکانی و راه‌اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی در پنج منطقه شهرداری زاهدان» را  به شرکت‌های دارای گواهینامه صلاحیت از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی  واگذار نماید. تمامی مراحل برگزاری مناقصه […]

آگهی اصلاحی و تمدید مناقصه عمومي یک مرحله­اي

شهرداری زاهدان در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) پروژه «ممیزی املاک و مستحدثات و ایجاد پایگاه مکانی و راه‌اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی در پنج منطقه شهرداری زاهدان» را  به شرکت‌های دارای گواهینامه صلاحیت از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی  واگذار نماید. تمامی مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تاریخ ۲۳/۰۴/۱۳۹۸ می‌باشد.

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت:ا ز روز یکشنبه مورخ ۲۳/۰۴/۱۳۹۸  تا روز چهارشنبه مورخ ۲۶/۴/۱۳۹۸ به متقاضیان ارائه می­گردد. ضمنا به‌منظور دریافت اسناد مناقصه مبلغ ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره  ۱۰۰۷۸۹۷۲۴۶۵۴  بانک شهر به‌نام درآمدهای عمومی شهرداری زاهدان واریز گردد.

·         نام و نشانی مناقصه‌گزار: شهرداری زاهدان به‌نشاني زاهدان، خیابان آزادی، کدپستی: ۹۸۱۳۶۷۳۱۵۷، تلفن : ۷-۳۳۲۲۴۰۶۴ ۰۵۴

رذیف

موضوع (پروژه)

برآورد اولیه تقریبی (ریال)

محل تامین اعتبار

زمان تحویل پیشنهادها

محل و زمان بازگشایی پاکات

 

۱

«ممیزی املاک و مستحدثات و ایجاد پایگاه مکانی و راه‌اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی در ۵ منطقه شهرداری زاهدان

۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۱۱۰

(صد‌و‌ده‌ میلیارد)ريال

درآمد‌های عمومی شهرداری زاهدان

زمان تحویل پیشنهادها: حداکثر ساعت۰۹:۰۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۰/۰۵/۱۳۹۸

 

محل و زمان بازگشایی پاکات: ساعت ۱۰:۰۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۰/۰۵/۱۳۹۸ در محل سالن کنفرانس شهرداری زاهدان

 

 
 

 

·         مبلغ تضمين شركت در فرآیند ارجاع کار: ۰۰۰,۰۰۰,۵۰۰,۵ (پنج میلیارد و پانصد میلیون) ريال است كه بايد به یکی از دو صورت زیر ارائه گردد که همراه با اسناد مناقصه در پاکت (الف) به دستگاه مناقصه‌گزار تسلیم شود:

۱- ضمانت­نامه معتبر بانکی مطابق بند الف آئین‌نامه تضمین معاملات دولتی به‌شماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹ ﻫ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ هیات وزیران به نفع کارفرما (مطابق کاربرگ شماره يك) می­باشد. تاريخ اخذ ضمانت‌نامه معتبر بانكي از تاريخ آخرين مهلت فروش اسناد تا تاريخ تسليم پيشنهادات در نظر گرفته شود. مدت اعتبار تضمين فوق بايد حداقل سه‌ماه بوده و براي سه‌ماه ديگر نيز قابل تمديد باشد.

۲- واریز وجه نقد به‌حساب سپرده شهرداری به شماره ۷۰۰۸۱۷۴۶۷۸۱۷ نزد بانک شهر شعبه زاهدان.

·       محل تسليم پيشنهادهای تکمیل و لاك و مهر شده: علاوه‌بر‌اینکه کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به‌ آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد، مناقصه‌گران باید ‌پيشنهاد خود را مطابق شرایط مناقصه در یک پاکت سربسته لاك و مهر شده شامل  ۳ پاکت جداگانه الف، ب و ج  لاک و مهر شده می‌باشد، قرار داهند و در مهلت مقرر به دبیرخانه شهرداری مرکز زاهدان واقع در خيابان آزادي به شماره کد پستی ۹۸۱۳۶۷۳۱۵۷ – تلفن ۳۳۲۲۴۰۶۴-۰۵۴ تحويل نمایند.

·          اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس ۴۱۹۳۴-۰۲۱  و ۸۵۱۹۳۳۷۶۸ و ۸۸۹۶۹۷۳۷