اتمام طرح پایش ارتباطات ۳۳۷ روستای استان یزد

اتمام طرح پایش ارتباطات ۳۳۷ روستای استان یزد  رئیس اداره طرح و مهندسی اداره سیار و رئیس کمیته پایش ارتباطات روستایی استان یزد گفت: اجرای طرح پایش ارتباطات و جمع‌آوری اطلاعات روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان یزد پایان یافت. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی مخابرات منطقه یزد، محمدصالح حرزاده اظهار داشت: به منظور […]

اتمام طرح پایش ارتباطات ۳۳۷ روستای استان یزد

 رئیس اداره طرح و مهندسی اداره سیار و رئیس کمیته پایش ارتباطات روستایی استان یزد گفت: اجرای طرح پایش ارتباطات و جمع‌آوری اطلاعات روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان یزد پایان یافت.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی مخابرات منطقه یزد، محمدصالح حرزاده اظهار داشت: به منظور جمع‌آوری اطلاعات ارتباطی، وضعیت پوشش اپراتورهای تلفن همراه و شناسایی و به‌روزرسانی وضعیت ارتباطی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان، ۳۳۷ روستا مورد پایش قرار گرفتند.

وی افزود: در این طرح که از ۲۲ تیرماه سال‌جاری آغاز گردید با تلاش‌های کمیته پایش ارتباطی استان که شامل نیروهای فنی مخابرات منطقه و رؤسای مخابرات شهرستان‌ها، نمایندگان اداره کل فناوری اطلاعات، اداره کل زیرساخت و سازمان تنظیم مقررات بود این طرح زودتر از موعد مقرر به اتمام رسید.

حرزاده تصریح کرد: این طرح که براساس درخواست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به‌طور همزمان در سطح کشور اجرا شده، تیم‌های کارشناسی استان با تجهیز به گوشی‌های مجهز به نرم‌افزارهای مربوطه، علاوه بر ثبت اطلاعات عمومی و وضعیت امکانات فناوری اطلاعات و ارتباطات روستا‌ها وضعیت ارتباطات تلفن ثابت و سیار، اینترنت پرسرعت و رومینگ اپراتورهای فعال را پایش کردند و نتایج را برای تحلیل و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات احتمالی و بهبود کیفیت خدمات در روستا‌ها در «سامانه دیار» ثبت و ارسال شد.

وی خاطر نشان ساخت: این طرح نزدیک به ۱۵۰هزار نفر جمعیت روستایی ساکن در روستاهای بالای ۲۰ خانوار را پوشش داد.