۲۷۸۹ مناقصه – بانک‌ مرکزی جمهوری اسلامی ایران – طراحی جزییات اجرایی، تهیه و تأمین مصالح و تجهیزات و اجرای سیستم اعلام حریق پروژه باغ موزه

آگهی مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای طراحی جزییات اجرایی، تهیه و تأمین مصالح و تجهیزات و اجرای سیستم اعلام حریق آدرس‌پذیر بلوک‌هایE F G H I  J  پروژه باغ موزه بانک‌مرکزی جمهوری اسلامی ایران تجدید مناقصه شماره۰۳-۱۲-۹۸ دفتر مجری طرح‌های ساختمانی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد طراحی جزییات اجرایی، تهیه و تأمین مصالح و تجهیزات […]

آگهی مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای

طراحی جزییات اجرایی، تهیه و تأمین مصالح و تجهیزات و اجرای سیستم اعلام حریق آدرس‌پذیر بلوک‌هایE F G H I  J  پروژه باغ موزه بانک‌مرکزی جمهوری اسلامی ایران

تجدید مناقصه شماره۰۳-۱۲-۹۸

دفتر مجری طرح‌های ساختمانی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد طراحی جزییات اجرایی، تهیه و تأمین مصالح و تجهیزات و اجرای سیستم اعلام حریق آدرس‌پذیر بلوک‌هایE F G H I  J  پروژه باغ موزه بانک‌مرکزی جمهوری اسلامی ایران را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی ‌دومرحله‌ای(درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت) به شرکت واجدشرایط واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت شرایط مناقصه، ارایه مدارک و پیشنهاد قیمت وهمچنین رمزگشایی قیمت‌های پیشنهادی از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به‌آدرسWWW.SETADIRAN.IR  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

شماره تماس سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) جهت انجام مراحل عضویت در سامانه و پاسخگویی به سؤالات سامانه : (مرکز تماس:۴۱۹۳۴-۰۲۱)

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۵٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال است که باید به‌صورت چک تضمین‌شده بانکی به‌نام دفتر مجری طرح‌های ساختمانی بانک مرکزی ج.ا.ا و یا ضمانتنامه بدون قید و شرط بانکی(با مدت اعتبار حداقل سه ماه از تاریخ بازه زمانی تعیین شده برای تحویل اسناد مناقصه به مناقصه‌گزار و قابل تمدید برای سه‌ماه دیگر) ارایه گردد.

آخرین مهلت دریافت شرایط مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد): حداکثر تا ساعت ۱۶ روز یکشنبه مورخ ۳۱/۰۶/۱۳۹۸٫

نحوه دریافت اسناد مناقصه:

نماینده مناقصه‌گر با در دست داشتن مدارک ذیل از تاریخ ۲۷/۰۶/۱۳۹۸ لغایت تاریخ ۰۶/۰۷/۱۳۹۸ از ساعت ۸:۰۰ لغایت ۱۷:۰۰ جهت دریافت اسناد مناقصه به‌نشانی: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از چهار راه طالقانی، خیابان فرهنگ حسینی، پلاک ۱۶، مهندسین مشاور سینام، شماره تلفن: ۸۸۹۴۷۲۷۹ و۸۸۹۴۶۸۶۲ مراجعه نماید.

الف)فیش واریز مبلغ شش میلیون ریال بابت بهای اسناد مناقصه به حساب جاری ۳۴۹۰۵۰۱۵۳ نزد بانک تجارت شعبه خلیج‌فارس به‌نام مهندسین مشاور سینام

(تأکید می‌گردد که به‌هیچ عنوان وجه نقد تحویل گرفته نخواهد شد).

ب)معرفی‌نامه معتبر با مهروامضای مجاز شرکت.

شماره تماس جهت پاسخگویی به سؤالات اسناد مناقصه: ۸۸۹۴۷۲۷۹ و  ۸۸۹۴۶۸۶۲٫