۲۸۳۱ مناقصه – شركت پايانه‌ها و مخازن پتروشيمی – خدمات اورژانسی درمانگاه بندر پتروشيمی پارس

نوبت دوم تجديد آگهی فراخوان مناقصه عمومي به شماره  GT/98011       شركت پايانه‌ها و مخازن پتروشيمي در نظردارد مناقصه خدمات اورژانسي درمانگاه بندر پتروشيمي پارس(عسلويه) را با اطلاعات ذيل انجام دهد: ۱- نام دستگاه مناقصه گزار: شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي ۲-نام مناقصه: خدمات اورژانسي درمانگاه بندرپتروشيمي پارس (يك مرحله‌اي‌توأم با ارزيابي […]

نوبت دوم

تجديد آگهی فراخوان مناقصه عمومي

به شماره  GT/98011

 

 

 

شركت پايانه‌ها و مخازن پتروشيمي در نظردارد مناقصه خدمات اورژانسي درمانگاه بندر پتروشيمي پارس(عسلويه) را با اطلاعات ذيل انجام دهد:

۱- نام دستگاه مناقصه گزار: شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي

۲-نام مناقصه: خدمات اورژانسي درمانگاه بندرپتروشيمي پارس (يك مرحله‌ايتوأم با ارزيابي ساده)

۳-                     نشاني دستگاه مناقصه گزار: عسلويه، منطقه ويژه اقتصادي، سايت مجتمع‌هاي پتروشيمي فاز يك، شركت پايانه‌ها و مخازن پتروشيمي، ساختمان اداري، كميسيون مناقصات،تلفن: ۴۲۵۷۹۲۰۵-۰۲۱ ياتلفكس: ۳۷۲۹۵۶۶۴-۰۷۷

۴-                     شرح مختصري از كار: ارایه شبانه روزي‌خدمات اورژانسي‌،تأمين دارو و راهبري درمانگاه توسط كادر كارشناس پرستاري در درمانگاه بندرپتروشيمي پارس (عسلويه)

۵-                      نوع و مبلغ تضمين شركت در مناقصه : ضمانتنامه بانكي به‌مبلغ ۱۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰ريال يا واريز همين مبلغ به‌حساب ۲۶۴۳۰۴۴۷۳۳ نزد بانك تجارت در وجه شركت پايانه‌ها و مخازن پتروشيمي.

۶-                      مدارك مورد نياز: گواهي تأييد صلاحيت ايمني پيمانكاران از وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعي،‌ مجوز فعاليت در زمينه ارایه خدمات درماني از يكي از دانشگاه‌هاي‌علوم پزشكي كشور، ارایه مدرك معتبر در خصوص انجام فعاليت مشابه،ترجيحاً در مراكز نفت/گاز/پتروشيمي منطقه عسلويه/كنگان

۷-                     هزينه خريد اسناد مناقصه: واريز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ (پانصد هزار) ريال به‌شماره حساب مندرج در بند ۵ آگهي.

۸-                     نحوه دريافت اسناد: مناقصه گران علاقه‌مند به شركت در مناقصه مي‌توانند با در دست داشتن معرفي‌نامه ممهوربه‌مهرشركت، از تاريخ ۱۸/۰۸/۹۸  لغايت ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۲۵/۰۸/۹۸ جهت دريافت اسناد به‌آدرس مندرج در بند ۳ آگهي‌مراجعه نمايند.

جهت تحويل پاكات پيشنهادي، ‌مناقصه گران محترم مي‌بايست پاكات پيشنهادي خودرابه‌همراه ساير مدارك خواسته شده در اسناد مناقصه، حداكثرتا ساعت ۱۲:۰۰ مورخ ۰۲/۰۹/۹۸، توسط نماينده خود و با ارایه معرفي‌نامه معتبر، به همان آدرس تحويل و رسيد دريافت دارند.

 

ـ ساير اطلاعات مناقصه و جزئيات شرح كار در اسناد مناقصه قيد گرديده است.

ـ ارایه‌معرفي‌نامه و همراه داشتن مهر شركت جهت دريافت اسناد و شركت در جلسات الزامي است.

ـ‌ هزينه چاپ آگهي به‌عهده برنده مناقصه مي‌باشد.

شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي (سهامي خاص)