۲۸۴۶ مناقصه – سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز – بارگیری و حمل پسماندهای عادی شده بیمارستانی

  آگهی مناقصه عمومی بارگیری و حمل پسماندهای عادی شده بیمارستانی   سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز به استناد مجوز اخذ شده در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی بارگیری و حمل پسماندهای بیمارستانی به شرح ذیل، با شرایط اعلامی در اسناد مناقصه اقدام نماید.   بارگیری و حمل روزانه پسماندهای عادی شده بیمارستانی […]

 

آگهی مناقصه عمومی بارگیری و حمل پسماندهای عادی شده بیمارستانی

 

سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز به استناد مجوز اخذ شده در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی بارگیری و حمل پسماندهای بیمارستانی به شرح ذیل، با شرایط اعلامی در اسناد مناقصه اقدام نماید.

 

بارگیری و حمل روزانه پسماندهای عادی شده بیمارستانی از بیمارستان های سطح شهر تبریز و مراکز مرتبط به مقصد مراکز دفن پسماندهای شهری شهرداری تبریز واقع در کیلومتر ۱۳ جاده اسپیران به وسیله حداقل ۳ دستگاه خودروی ۵ تن رو پوشیده جک‌دار با حداقل مدل ۱۳۸۵ شمسی و یا معادل میلادی آن با قیمت پایه کل سالانه ۵٫۳۴۰٫۹۶۰٫۰۰۰ ریال (پنج میلیارد و سیصد و چهل میلیون و نهصد و شصت هزار) ریال و سپرده شرکت در مناقصه به مبلغ ۲۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (دویست و هفتاد میلیون) ریال.

لذا کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط می‌توانند از تاریخ ۰۵/۰۹/۱۳۹۸ لغایت

 ۱۶/ ۰۹/۱۳۹۸ جهت دریافت اسناد مناقصه و تسلیم پیشنهادات و شرکت در مناقصه به آدرس: تبریز، میدان آذربایجان، به طرف فرودگاه، نرسیده به پل آجی چای، سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز مراجعه نمایند. شماره تماس: ۳۲۶۱۱۱۱۵-۰۴۱

آخرین مهلت دریافت پیشنهادات تا ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۱۶/۰۹/۱۳۹۸ بوده و پیشنهادهای واصله رأس ساعت ۱۴:۳۰ همان تاریخ در کمیسیون مناقصه در محل سالن جلسه سازمان مدیریت پسماند باز و قرائت خواهد شد.