۲۸۴۹ مناقصه – شهرداری بندر چابهار – تکمیل اجرای جدول‌گذاری، زیر سازی و آسفالت معابر

نوبت دوم آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای ۱-دستگاه مناقصه گزار: شهرداری بندر چابهار ۲-موضوع مناقصه: تکمیل اجرای جدول‌گذاری، زیر سازی و آسفالت معابر محله مراد آباد شهرستان چابهار ۳-برآورد اولیه و مدت پیمان: به میزان ۶۶٫۷۸۷٫۱۶۴٫۵۷۵ ریال بر اساس فهرست بهای واحد پایه رشته راه، راه آهن و باند فرودگاه سال ۱۳۹۸ بوده و […]

نوبت دوم

آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

۱-دستگاه مناقصه گزار: شهرداری بندر چابهار

۲-موضوع مناقصه: تکمیل اجرای جدول‌گذاری، زیر سازی و آسفالت معابر محله مراد آباد شهرستان چابهار

۳-برآورد اولیه و مدت پیمان: به میزان ۶۶٫۷۸۷٫۱۶۴٫۵۷۵ ریال بر اساس فهرست بهای واحد پایه رشته راه، راه آهن و باند فرودگاه سال ۱۳۹۸ بوده و مدت پیمان ۱۸ ماه شمسی می‌باشد.

۴-محل تأمین اعتبار: از محل اعتبارات طرح‌های مربوط به تعهدات سفرهای مقام معظم رهبری و اعتبارات داخلی شهرداری چابهار می‌باشد.

۵-مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار ۳٫۳۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال است که باید به صورت نقدی و یا ضمانتنامه معتبر بانکی به حساب سیبا ۳۱۰۰۰۰۱۶۲۹۰۰۱ به نفع شهرداری بندر چابهار ارایه گردد. فیش واریزی باید به تأیید امور مالی شهرداری برسد.

۶-شرایط مناقصه‌گران: دارا بودن گواهی صلاحیت پیمانکاری راه با حداقل پایه ۵

۷-تاریخ، مهلت و نشانی دریافت اسناد مناقصه: مناقصه‌گران می توانند از تاریخ انتشار آگهی نوبت‌دوم به مدت ۳ روز کاری با مراجعه به معاونت شهرسازی و معماری شهرداری بندر چابهار به نشانی: چابهار، بلوار امام خمینی (ره)، ساختمان شهرداری، تلفن: ۳۵۳۲۰۴۴۵-۰۵۴ و ۳۵۳۲۰۰۳۴-۰۵۴ (پاسخگویی به سوالات و ابهامات نیز در همان محل انجام می‌گیرد).

۸-مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد: همراه داشتن در خواست کتبی جهت خرید اسناد مناقصه و ارایه نسخه اصل رسید بانکی واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۳۱۰۰۰۰۰۰۲۵۰۰۳ سیبا بانک ملی به نام شهرداری بندر چابهار

۹-تاریخ، مهلت و نشانی تحویل اسناد: مناقصه‌گران می بایست پاکات پیشنهاد قیمت به همراه سایر اسناد و مدارک را به صورت مهر و موم شده حداکثر تا ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ ۲۳/۰۹/۹۸ به معاونت شهرسازی و معماری شهرداری بندر چابهار به نشانی فوق‌الذکر تحویل و رسید دریافت نمایند.

۱۰-سایر شرایط مناقصه‌گران: دارا بودن گواهینامه تأیید صلاحیت ایمنی بر اساس ضوابط و مقررات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی- دارا بودن گواهی معتبر (قابل استعلام) از سوی حسابرسان مالی رسمی جهت اسناد مالی شرکت تا پایان سال ۱۳۹۷- گواهی عدم بدهی مالیاتی

۱۱-محل و زمان گشایش پاکات پیشنهاد قیمت: پاکات پیشنهاد قیمت مناقصه‌گران رأس ساعت ۱۳ روز دوشنبه مورخ ۲۵/۰۹/۹۸، در سالن کنفرانس شهرداری گشایش می‌گردد.

۱۲-سپرده نفرات اول و دوم تا زمان عقد قرارداد نگهداری و الباقی پس از اعلام کمیسیون برگشت داده می‌شود.

۱۳-شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.

۱۴-پرداخت هزینه آگهی به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

۱۵-به پیشنهادات مخدوش، مشروط، ناخوانا و فاقد سپرده ترتیب اثر داده نخواهد شد.