۲۸۸۴ مناقصه – شرکت توزيع نيروی برق سيستان و بلوچستان – خريد پنجاه هزار دستگاه کنتور تکفاز ديجيتالی با قاب

نوبت دوم آگهي مناقصه شماره ۲۷-۹۸     شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان در نظر دارد مناقصه شماره ۲۷-۹۸ موضوع خريد پنجاه هزار دستگاه کنتور تکفاز ديجيتالی با قاب را از طريق سامانه تدارکات الکترونيکي دولت به آدرس www.setadiran.ir برگزار نمايد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در […]

نوبت دوم

آگهي مناقصه شماره ۲۷-۹۸

 

 

شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان در نظر دارد مناقصه شماره ۲۷-۹۸ موضوع خريد پنجاه هزار دستگاه کنتور تکفاز ديجيتالی با قاب را از طريق سامانه تدارکات الکترونيکي دولت به آدرس www.setadiran.ir برگزار نمايد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذکور و دريافت گواهي امضاي الکترونيکي را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه مورخ۲۱/۱۰/۱۳۹۸ مي باشد.

  • مناقصه‌گزار: شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان
  • نوع مناقصه: عمومي دو مرحله‌اي

موضوع مناقصه: خريد پنجاه هزار کنتور دیجیتالی تکفاز با قاب به شرح ذيل (تحويل در انبار خريدار)

ردیف

شرح

واحد

مقدار

۱

کنتور دیجیتالی تکفاز

دستگاه

۵۰۰۰۰

۲

قاب کنتور

عدد

۵۰۰۰۰

·         زمان، مهلت و نحوه دريافت اسناد مناقصه:

متقاضيان مي‌توانند از تاريخ۲۱/۱۰/۱۳۹۸ لغايت ۲۶/۱۰/۱۳۹۸ به سامانه تدارکات الکترونيکي دولت به آدرس www.setadiran.ir مراجعه و نسبت به دريافت اسناد مناقصه اقدام نمايند.

اطلاعات تماس مناقصه‌گزار:

تلفن: ۳۱۱۳۷۳۳۸ و ۳۱۱۳۷۳۴۸-۰۵۴، فکس: ۳۱۱۳۷۰۵۰-۰۵۴ پيام کوتاه: ۰۹۳۰۷۲۸۰۲۰۰

پست الکترونيک: sbepdc@gmail.com وب: www.sbepdc.ir

مبلغ و نوع تضيمن شركت در مناقصه: ضمانتنامه بانكي یا واریز مبلغ ۳,۶۲۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال به حساب جاری۱۰۳۴۰۳۸۱۵۰۰۲ بانک صادرات شعبه برق زاهدان به نام ساير در آمدها شركت توزيع نيروي برق سيستان وبلوچستان

مدت قرارداد: شش ماه

مهلت تحويل و بارگذاری پیشنهادات: پيشنهاددهندگان مي بايست ضمن بارگذاري تصاوير پیشنهادات به همراه مدارک درخواست شده در سامانه تدارکات الکترونيکي دولت تا ساعت ۱۵:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۲/۱۱/۱۳۹۸ نسبت به ارسال اصل مدارک مطابق شرايط درج شده در اسناد مناقصه در پاکت لاک و مهر شده تا مهلت تعيين شده فوق به دبيرخانه شرکت آدرس نشاني زاهدان، خيابان دانشگاه، نبش دانشگاه ۳۷، شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان اقدام نمايند. لازم به ذکراست تمامي مراحل مناقصه از طريق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت صورت مي پذيرد.

تاريخ و محل بازگشايي پاكات:‌ پيشنهادات ارایه شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۳/۱۱/۱۳۹۸ در سالن کنفرانس شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان گشايش خواهد شد.

در ضمن مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي در سامانه تدارکات دولت، مي بايست به سايت ياد شده مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و دريافت گواهی امضای الکترونيکي اقدام نمايند جهت اطلاعات بيشتر در اين خصوص مي‌توانيد با شماره تلفن ۰۲۱-۴۱۹۳۴ تماس حاصل فرماييد.

متقاضيان مي‌توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر به سايت معاملات صنعت برق به نشانيTender.tavanir.org.ir يا سايت شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان به نشاني www.sbepdc.ir همچنين پايگاه ملي مناقصات به آدرس www.iets.mporg.irمراجعه فرمايند. بديهي است اين شرکت در رد يا قبول پيشنهادات مختار است. «ساير اطلاعات و جزئيات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است».

لازم به ذکر است مناقصه‌گرانی می توانند در این مناقصه شرکت نمایند که توسط شرکت توانیر ارزیابی کیفی شده و گواهی تأیید صلاحیت معتبر در زمینه تأمین کنتور دیجیتالی تکفاز (ویرایش ۳) اخذ نموده باشند.