۲۸۸۶ مناقصه – بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران – تهیه و تأمین مصالح و تجهیزات و اجرای سیستم مدیریت هوشمند ساختمان (B.M.S) بلوک‌‌های J، I، H، G،F،E پروژه باغ موزه

آگهی مناقصه عمومی دو‌مرحله‌ای طراحی جزییات اجرایی، تهیه و تأمین مصالح و تجهیزات و اجرای سیستم مدیریت هوشمند ساختمان (B.M.S) بلوک‌‌های J، I، H، G،F،E پروژه باغ موزه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تجدید مناقصه شماره ۰۶-۱۲-۹۸ دفتر مجری طرح‌های ساختمانی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد طراحی جزییات، ارایه لیست قطعات مورد […]

آگهی مناقصه عمومی دو‌مرحله‌ای طراحی جزییات اجرایی، تهیه و تأمین مصالح و تجهیزات و اجرای سیستم مدیریت هوشمند ساختمان (B.M.S) بلوک‌‌های J، I، H، G،F،E پروژه باغ موزه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

تجدید مناقصه شماره ۰۶-۱۲-۹۸

دفتر مجری طرح‌های ساختمانی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد طراحی جزییات، ارایه لیست قطعات مورد نیاز (L.O.M)، تهیه و اجرای کابل‌کشی و زیرساخت‌های لازم، تهیه، نصب و راه‌اندازی تجهیزات، سخت‌افزارها و نرم‌افزارها، برنامه‌ریزی ادوات، تعریف سناریوهای کنترلی و اینترلاک‌های مورد نیاز، تست، آموزش و به طور کلی اجرای کامل سیستم مدیریت هوشمند ساختمان (B.M.S) بلوک‌هایJ،I، H، G،F،E پروژه باغ موزه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران براساس استانداردهای بین‌المللی معتبر سیستم‌های B.M.S را از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو‌مرحله‌ای (درگاه سامانه تدارکات الکتریکی دولت) به پیمانکار واجدشرایط و دارای گواهینامه معتبر پایه«یک» (دارای تاریخ اعتبار منقضی نشده) صادره از سوی سازمان برنامه ‌و بودجه کشور در رشته «تأسیسات و تجهیزات» واگذار نماید. طبق اسناد استعلام ارزیابی کیفی، پیمانکاران مزبور می‌توانند از همکاری تأمین‌کنندگان ذی‌صلاح تجهیزات مورد نیاز سیستم مدیریت هوشمند ساختمان(B.M.S) ‌استفاده نمایند.

کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت شرایط مناقصه، ارایه مدارک و پیشنهاد قیمت و همچنین رمزگشایی قیمت‌های پیشنهادی از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسWWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد.

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه:۱۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال است که باید به صورت چک تضمین شده بانکی به‌نام دفتر مجری‌ طرح‌های ساختمانی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و یا ضمانتنامه بدون قید‌و‌شرط بانکی (با مدت اعتبار حداقل سه‌ماه از تاریخ بازه زمانی تعیین شده برای تحویل اسناد به مناقصه‌گزار و قابل تمدید برای سه‌ماه دیگر) ارایه گردد.

آخرین مهلت دریافت شرایط مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد): حداکثر تا ساعت ۱۹:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۸/۱۰/۱۳۹۸٫

نحوه دریافت اسناد مناقصه به صورت کامل:

نماینده مناقصه‌گر با در دست داشتن مدارک ذیل از تاریخ ۲۲/۱۰/۱۳۹۸ لغایت تاریخ ۲۸/۱۰/۱۳۹۸ از ساعت ۰۸:۰۰ لغایت ۱۷:۰۰ جهت دریافت اسناد مناقصه به نشانی: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه طالقانی، خیابان فرهنگ حسینی، پلاک ۱۶، مهندسین مشاور سینام، شماره تلفن: ۸۸۹۴۷۲۷۹و۸۸۹۴۶۸۶۲ و ۸۸۹۴۵۳۰۲ مراجعه نماید:

الف)فیش واریز مبلغ هشت میلیون ریال بابت بهای اسناد مناقصه به حساب جاری ۳۴۹۰۵۰۱۵۳ نزد بانک تجارت شعبه خلیج‌فارس به‌نام مهندسین مشاور سینام (تأکید می‌گردد که به هیچ عنوان وجه نقد تحویل گرفته نخواهد شد.)

ب)معرفی‌نامه معتبر با مهر و امضای مجاز شرکت.

ج)تصویر گواهینامه معتبر پایه «یک» شرکت پیمانکار (دارای تاریخ اعتبار منقضی نشده) در رشته «تأسیسات و تجهیزات» صادره از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور.

شماره های تماس جهت پاسخگویی به سؤالات اسناد مناقصه: ۸۸۹۴۷۲۷۹و۸۸۹۴۶۸۶۲ و ۸۸۹۴۵۳۰۲٫

خط ویژه جهت پاسخگویی به سؤالات: ۰۹۲۰۱۳۴۰۶۷۷