۲۸۸۶ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید تجهیزات سیویل جهت سایت‌های پروژه فاز ۸ و USO

  آگهی مناقصه عام دو مرحله‌ای شماره ۸۲ /۹۸ س       شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید تجهیزات سیویل جهت سایت‌های پروژه  فاز ۸ و USO  خود را از طریق مناقصه عام دو مرحله‌ای و بر اساس شرایط و طرح قرارداد موجود به انجام برساند. لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند […]

 

آگهی مناقصه عام دو مرحله‌ای

شماره ۸۲ /۹۸ س

 

 

 

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید تجهیزات سیویل جهت سایت‌های پروژه  فاز ۸ و USO  خود را از طریق مناقصه عام دو مرحله‌ای و بر اساس شرایط و طرح قرارداد موجود به انجام برساند.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۲۸/۱۰/۹۸ با در دست داشتن معرفی‌نامه و رسید بانکی  مبنی بر  واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ (پانصد هزار) ریال به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت به‌نام شرکت ارتباطات سیار ایران با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۸۱۹۰۴۴۲۸۴، به نشانی: تهران، میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، طبقه سوم، واحد ۸ مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت و نسبت به ارسال مستندات ( طرح قرارداد، شرایط مناقصه، مشخصات فنی و…) و فرم پیشنهاد قیمت مهر و امضاء شده خود حداکثر تا  ساعت ۱۵:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۵/۱۱/۹۸ به نشانی فوق الذکر تحویل نمایند. کمیسیون معاملات نیز در تاریخ ۰۶/۱۱/۹۸ رأس ساعت ۰۹:۰۰ صبح در طبقه۳،  واحد ۳  تشکیل و نسبت به پیشنهادات ارایه شده تصمیم‌گیری خواهد نمود.

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه به شرح مندرج در اسناد مناقصه می‌باشد که می‌بایستی به صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمینی ارایه گردد. سایر موارد در اسناد مناقصه درج گردیده است . مناقصه‌گران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۸۱۷۱۲۳۸۱ – ۸۱۷۱۲۵۹۶ – ۸۱۷۱۲۷۵۶ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است هر یک از شرکت­های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تأمین‌کنندگان همراه اول به نشانی www.mci.ir/tamin مراجعه نموده و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود در این سایت نیز اقدام نماید.  

                                                                                                                                         اداره کل خرید

                                                                                                                                             شرکت ارتباطات سیار ایران