۲۸۸۷ مناقصه – شهرداری قاین – خرید ۹۰۰۰ متر متربع تایل بتنی در ۲ رنگ (قرمز-فیلی)

آگهی مناقصه عمومی تایل بتنی نوبت اول موضوع: شهرداری قاین در نظر دارد مقدار ۹۰۰۰ متر متربع تایل بتنی در ۲ رنگ (قرمز-فیلی) با ابعاد ۵*۱۰*۲۰ از هر رنگ ۴۵۰۰ متر مربع را از محل اعتبارات تملک دارایی از طریق برگزاری مناقصه عمومی خریداری نماید. شرایط مناقصه: ۱-کلیه کارگاه‌های بتنی کوچک و بزرگ که دارای […]

آگهی مناقصه عمومی تایل بتنی نوبت اول

موضوع: شهرداری قاین در نظر دارد مقدار ۹۰۰۰ متر متربع تایل بتنی در ۲ رنگ (قرمز-فیلی) با ابعاد ۵*۱۰*۲۰ از هر رنگ ۴۵۰۰ متر مربع را از محل اعتبارات تملک دارایی از طریق برگزاری مناقصه عمومی خریداری نماید.

شرایط مناقصه:

۱-کلیه کارگاه‌های بتنی کوچک و بزرگ که دارای پروانه فعالیت و بهره‌برداری و تأییدیه اداره استاندارد هستند و شرایط لازم را دارند می‌توانند در مناقصه شرکت نمایند.

۲-ارایه سپرده شرکت در مناقصه ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال می‌باشدکه شرکت‌کنندگان می‌توانند مبلغ ذکر شده را به حساب شماره ۳۱۰۰۰۰۱۵۸۵۰۰۳ به نام شهرداری قاین نزد بانک ملی بلوار بسیج واریز و یا (ضمانتنامه بانکی، چک بین بانکی) تهیه نمایند.

۳-فروش اسناد مناقصه از تاریخ ۲۳/۱۰/۱۳۹۸ لغایت ۱۰/۱۱/۱۳۹۸ می‌باشد.

۴-آخرین مهلت تحویل پیشنهادات به دبیرخانه شهرداری قاین پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۲/۱۱/۱۳۹۸ می‌باشد.

۵-زمان بازگشایی پاکات ساعت ۸:۰۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۳/۱۱/۱۳۹۸ در شهرداری قاین خواهد بود.

۶-قیمت ارایه شده بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده محاسبه گردد.

۷-نحوه پرداخت مبلغ مناقصه به‌صورت اسناد خزانه (سه ساله-اخزا ۸۱۵) بند (ب) تبصره ۱۵ به تاریخ سررسید در ۰۶/۰۴/۱۴۰۱ می‌باشد.

پیمانکار حفظ قدرت خرید تا سررسید اوراق را در قیمت نهایی محاسبه کرده در غیر این‌صورت شهرداری هیچگونه مسؤولیتی نخواهد داشت.

۸-هزینه حمل اقلام خریداری شده تا محل تخلیه به عهده فروشنده می‌باشد، از اقلام خریداری شده نمونه‌گیری و آزمایش لازم صورت می‌گیرد و چنانچه از لحاظ کمی و کیفی اقلام خریداری شده مورد تایید واقع نگردد اقلام مذکور برگشت داده شده و خسارت لازم از فروشنده اخذ خواهد شد. اعلام قیمت از طریق بارگذاری در سامانه ستاد خواهد بود و پیشنهاد قیمت به صورت فیزیکی مورد تایید نمی‌باشد.

۹-مشخصات فنی تایل بتنی (قرمز- فیلی) بر اساس نشریه ۵۵ سازمان برنامه و بودجه می‌باشد.

۱۰-برنده مناقصه می‌بایست ظرف مدت ۱۰ روز پس از اعلام برنده از طرف شهرداری نسبت به انعقاد قرارداد اقدام نماید.

۱۱-در صورت امتناع از انعقاد پیمان سپرده برنده یا برندگان مناقصه ضبط خواهد شد.

۱۲-مدت زمان تحویل تایل بتنی (قرمز- نیلی) ۶۰ روز بوده و محل تخلیه بلوار سیمان شهر (پارکینگ ماشین آلات شهرداری قاین) می‌باشد.

۱۳-شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.

۱۴-کلیه هزینه های کارشناسی مناقصه و هزینه آگهی در جراید با برنده مناقصه می‌باشد.

۱۵-متقاضیان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۳۲۵۶۶۲۲۰و۳۲۵۶۶۲۰۱-۰۵۶ حوزه عمران و امور قراردادهای شهرداری تماس حاصل نموده و یا به آدرس اینترنتی شهرداری قاین www.ghayencity.ir مراجعه فرمایند.