۲۸۸۸ مناقصه – سازمان جهادكشاورزی استان مركزی – احداث شبكه فشار متوسط و تجهيز پست‌های هوايی

آگهي مناقصه  سازمان جهادكشاورزي استان مركزي در نظر دارد اجراي فاز اول شامل احداث شبكه فشار متوسط و تجهيز پست‌هاي هوايي شبكه انتقال برق شهرك ماهيان زينتي شهرستان محلات، با مشخصات پیوست را از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد. كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارایه پيشنهاد قيمت و گشايش […]

آگهي مناقصه

 سازمان جهادكشاورزي استان مركزي در نظر دارد اجراي فاز اول شامل احداث شبكه فشار متوسط و تجهيز پست‌هاي هوايي شبكه انتقال برق شهرك ماهيان زينتي شهرستان محلات، با مشخصات پیوست را از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد. كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارایه پيشنهاد قيمت و گشايش پاكات از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir از تاريخ ۲۴/۱۰/۱۳۹۸ لغايت ۱۲/۱۱/۱۳۹۸ انجام خواهد شد و لازم است تأمين كنندگان در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت‌نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در استعلام را محقق سازند.

 

مشخصات خدمت:

شرح کالا

مشخصات

برآورد اولیه (ریال)

ضمانتنامه شركت در مناقصه (ريال)

مدت زمان اجرا

رشته و رتبه مورد نياز

شماره نیاز

احداث ۱۲۴۰ مترشبكه فشار متوسط هوايي و احداث و تجهيز ۵ دستگاه پست‌هاي هوايي ۳۱۵ كاوا

طبق پیوست

۱۱٫۷۸۶٫۵۶۷٫۵۸۲

۵۸۹٫۳۲۸٫۳۸۰

سه ماه

شركت‌هاي انتقال و توزيع برق تا رتبه ۵

۲۰۹۸۰۰۰۰۸۵۰۰۰۰۰۵

*تضمين شركت در مناقصه مي‌بايست به صورت ضمانتنامه بانكي، اوراق مشاركت يا واريزوجه نقد به حساب ۴۱۵۱۰۴۲۰۳۸۵۱۰۷۷۳ نزد بانك مركزي به شماره شباي ۵۲۰۱۰۰۰۰۴۱۵۱۰۴۲۰۳۸۵۱۰۷۷۳IR به نام سازمان جهاد كشاورزي استان مركزي باشد.

شرايط و ضوابط:

تاريخ انتشار: مناقصه در سامانه ۲۴/۱۰/۹۸ مي‌باشد.

مهلت زماني دريافت اسناد مناقصه از سايت: تا ساعت ۰۸:۰۰ روز دو شنبه تاريخ ۳۰/۱۰/۹۸

مهلت زماني ارایه پيشنهاد: تا ساعت ۰۸:۰۰ روز پنجشنبه تاريخ ۱۰/۱۱/۹۸

زمان گشايش پاكت‌ها: ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه تاريخ ۱۲/۱۱/۹۸

۱-  برگ پيشنهاد قیمت، برگه آگهي مناقصه، گواهي صلاحيت و کلیه اسناد موجود در پيوست تكميل و ممهور شده در سامانه بارگذاري گردد.

۲- پرداخت به صورت اسناد خزانه (مبلغ ۵/۸۷۴ ميليون ريال با سررسيد ۱۰/۱۴۰۰ و مابقي با سررسيد ۳/۱۴۰۱) و تأیید مدیریت شيلات سازمان امکان پذیر می‌باشد.

۳-      به پيشنهاد قيمت پيمانكاران هيچگونه ضريب تعديل تعلق نخواهد گرفت.

۴-      برنده مناقصه موظف است ظرف مدت يك‌هفته از تاريخ ابلاغ به برنده كليه مدارك مورد نياز و ضمانت نامه انجام تعهدات را تحويل كارفرما نمايد.

۵-پروژه داراي نقشه اجرايي و برآورد قيمت مي‌باشد، رعايت كليه مشخصات و جزئيات اجرايي طبق نقشه‌ها و برآورد مشاور الزامي است، لذا پيشنهاد دهندگان قيمت ضمن بازديد از محل، بابت مشاهده جزئيات مطالعه پروژه به مديريت شيلات استان مراجعه نمايند.

۶- كار اجرايي مي‌بايست طبق مشخصات فني استانداردهاي وزارت نيرو و حريم شبكه و نكات ايمني باشد و نهايتاً پيمانكار بايد تأييديه اداره برق را نسبت به کار انجام شده در زمان تحویل اخذ و ارایه نمايد.

*نقص در ارسال مدارك سبب ابطال پاسخ به نياز خواهد شد.*

اطلاعات تماس با دستگاه درخواست كننده جهت دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص اسناد استعلام:

آدرس: اراك، خيابان جهاد سازندگي، سازمان جهاد كشاورزي استان مركزي

تلفن سازمان: ۱۷-۳۳۱۳۶۳۱۱- ۰۸۶ تلفن اداره امور پيمان‌ها و قراردادها: ۳۳۱۳۱۰۴۵ – ۰۸۶

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: ۰۲۱۲۷۳۱۳۱۳۱ – دفتر ثبت‌نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷-۰۲۱ و ۸۵۱۹۳۷۶۸-۰۲۱  دفتر ثبت نام اراك: ۳۳۲۴۵۲۴۸-۰۸۶

 

اداره امور پيمان‌ها و قراردادهاي

سازمان جهاد كشاورزي استان مركزي