۲۸۹۵ مزایده – اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان – چند قطعه زمین با کاربری تجاری

((آگهی مزایده عمومی شماره ۳۵/۹۸ م)) نوبت دوم   ۱-   نام دستگاه مزایده‌گزار: اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان ۲-   موضوع مزایده: معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان به نمایندگی از طرف سازمان ملی زمین و مسکن در نظر دارد تعداد۴ پلاک زمین دولتی با کاربری تجاری واقع شهرستان […]

((آگهی مزایده عمومی شماره ۳۵/۹۸ م)) نوبت دوم

 

۱-   نام دستگاه مزایده‌گزار: اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان

۲-   موضوع مزایده: معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان به نمایندگی از طرف سازمان ملی زمین و مسکن در نظر دارد تعداد۴ پلاک زمین دولتی با کاربری تجاری واقع شهرستان اهواز را طبق مشخصات و شرایط ذیل از طریق مزایده به صورت نقدی به فروش برساند.

۳-   با توجه به اینکه کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد مزایده تا ارایه و گشایش پیشنهاد متقاضیان از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس ذیل انجام خواهد شد، لازم است متقاضیان در صورت عدم عضویت قبلی،مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند.

۴-   انواع تضمین شرکت در مزایده: ضمانتنامه بانکی معتبر به نام سازمان ملی زمین و مسکن یا فیش واریزی به حساب تمرکز وجوه سپرده به شماره حساب IR670100004001037106372777 شناسه واریز نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

۹۳۶۲۸۶۵۰۰۱۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۰ (ضمنا ارایه هرگونه چک شخصی،بانکی تضمین شده مورد قبول نمی‌باشد)

 

۵-   زمان، مهلت و محل دریافت اسناد و شرایط مزایده: از تاریخ ۳۰/۱۰/۹۸ لغایت ۰۵/۱۱/۹۸ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir دریافت نمایند.

۶-    زمان و محل ارایه پیشنهادها: از مورخ ۰۶/۱۱/۹۸ لغایت ۱۵/۱۱/۹۸ از ساعت ۰۷:۰۰ صبح تا ساعت ۱۴:۳۰ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir می‌باشد.

۷-   مزایده‌گران باید از تاریخ ۰۶/۱۱/۹۸ لغایت ۱۵/۱۱/۹۸ ضمانتنامه یا فیش واریزی رابه صورت اسکن شده در سامانه فوق ذکر بارگذاری کرده و هم به صورت فیزیکی

 (پاکت الف) با درج شماره و موضوع مزایده به آدرس: امانیه، خیابان شهید مدرس، اداره کل راه و شهرسازی خوزستان دبیرخانه تحویل گردد. (پس از مهلت فوق هیچ پاکتی تحویل گرفته نمی‌شود)

 

۸-   زمان و محل بررسی پیشنهادها: آدرس فوق، سالن جلسات، ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۶/۱۱/۹۸

۹-   تاریخ بازدید از محل از تاریخ ۰۶/۱۱/۹۸ لغایت ۰۸/۱۱/۹۸ ساعت ۱۰:۰۰ صبح اداره راه و شهرسازی شهرستان اهواز

 

 

 

 

شماره مزایده

 

پلاک ثبتی

 

مساحت (مترمربع)

 

قیمت یک مترمربع (ریال)

 

قیمت کل پایه (ریال)

 

مبلغ تضمین (ریال)

۳۵-۱/۹۸/م

۱۲۱۴۱/۶

۳۲

۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۱٫۲۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۶۴٫۰۰۰٫۰۰۰

۳۵-۲/۹۸/م

۱۲۱۴۲/۶

۳۲

۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۱٫۲۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۶۴٫۰۰۰٫۰۰۰

۳۵-۳/۹۸/م

۱۲۱۴۳/۶

۳۲

۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۱٫۲۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۶۴٫۰۰۰٫۰۰۰

۳۵-۴/۹۸/م

۵۸۴۸/۲۷۰۲

۵۰

۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰

نشانی

 

 

 

کیانشهر، تعاونی ارتش، خیابان ۱۸ متری، بین لادن ۹ و ۱۱

 

 

فاز یک پادادشهر خیابان مهر غربی

 

 

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خوزستان