۲۸۹۹ منماقصه – شهرداری اهواز – بهسازی معابر اصلی و فرعی ،ترمیم نوارهای حفاری و لکه گیری آسفالت به صورت دستی

آگهی مناقصه عمومی شهرداری اهواز در نظر دارد پروژه زیر را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران دارای صلاحیت از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبری ریاست جمهوری با مشخصات و شرایط زیر واگذار نماید. از شرکت‌های واجد شرایط دعوت به عمل می‌آید جهت دریافت اسناد مناقصه به اداره قراردادها به نشانی: اهواز، خیابان انقلاب، […]

آگهی مناقصه عمومی

شهرداری اهواز در نظر دارد پروژه زیر را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران دارای صلاحیت از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبری ریاست جمهوری با مشخصات و شرایط زیر واگذار نماید.

از شرکت‌های واجد شرایط دعوت به عمل می‌آید جهت دریافت اسناد مناقصه به اداره قراردادها به نشانی: اهواز، خیابان انقلاب، نبش خیابان غزنوی، ساختمان شماره سه شهرداری، اداره قراردادها، تلفن: ۳۳۷۷۴۰۶۲ و ۳۳۷۹۹۱۶۰ مراجعه نمایند.

رتبه

مدت اجرای پروژه

مبلغ ضمانتنامه (ریال)

مبلغ اولیه (ریال)

موضوع

ردیف

۴ راه و ترابری

۹ ماه

۲۲٫۴۳۷٫۴۴۲٫۹۰۸

۲۲۴٫۳۷۴٫۴۲۹٫۰۷۶

بهسازی معابر اصلی و فرعی مهدیس در منطقه هشت شهرداری (نوبت اول)

۱

۵ راه و ترابری

۳ ماه

۳۹۳٫۷۷۶٫۲۰۰

۷٫۸۷۵٫۵۲۴٫۰۰۲

عملیات ترمیم نوارهای حفاری و لکه گیری آسفالت به صورت دستی در سطح منطقه پنج(نوبت دوم)

۲

هزینه انتشار آگهی روزنامه به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

۱-مهلت قبول پیشنهادنرخ و پاسخ به مناقصه، از تاریخ انتشار آگهی به مدت ۱۰ روز است و تحویل پاکات به دبیرخانه محرمانه حراست مستقر در آدرس فوق می‌باشد.(حداکثر تحویل پاکات: ساعت ۱۵:۳۰ روز شنبه مورخ ۲۶/۱۱/۹۸ می‌باشد.)

۲-شهرداری در رد کلیه یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار می‌باشد.

۳-مبلغ سپرده شرکت در مناقصه مطابق جدول فوق می‌باشد که به یکی از سه طریق ذیل ارایه می‌شود:

الف-فیش واریز مبلغ فوق به حساب سیبا شهرداری اهواز ۰۲۰۳۹۹۴۳۹۸۰۰۱ نزد بانک ملی به نام شهرداری اهواز

ب-به صورت ضمانتنامه بانکی به نام شهرداری اهواز و به مدت سه ماه از تاریخ افتتاح پیشنهادها با قابلیت یک دوره تمدید سه ماهه

ج-چک تضمین شده بانکی به نام شهرداری اهواز

تبصره: محل اعتبارات این مناقصه از بودجه جاری شهرداری (منابع داخلی) بوده و فقط ضمانتنامه‌های معتبر بانکی با عنوان شرکت در مناقصه مورد قبول می‌باشد. در غیر این صورت پاکات (ب و ج) بازگشایی نخواهد شد.(ضمانتنامه فرآیند ارجاع کار مربوط به آیین نامه تضمین معاملات دولتی بوده و مورد قبول نمی باشد.)

۴-تاریخ برگزاری کمیسیون مناقصه در ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۲۷/۱۱/۹۸ در محل اداره قراردادهای شهرداری به آدرس فوق می‌باشد. حضور پیشنهاددهندگان در جلسه مجاز می‌باشد.

۵- نتیجه کمیسیون با رعایت ماده ۱۸ قانون اصلاح و تسری آیین‌نامه معاملات شهرداری تهران به کلانشهرها به برندگان اعلام خواهد شد تا مراحل انعقاد قرارداد انجام شود.

۶-به استناد بند ۵ ماده ۱۱ قانون اصلاح و تسری آیین نامه معاملات شهرداری تهران به کلانشهرها از برنده مناقصه ۱۰% درصد مبلغ پیشنهادی پیمانکار، تضمین حسن انجام تعهدات اخذ می‌گردد.

۷- به برنده مناقصه پیش پرداخت داده نخواهد شد.

۸- برندگان اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.

۹- براساس ماده ۱۰ قانون اصلاح و تسری آیین نامه معاملات شهرداری تهران به کلانشهرها، شرکت در مناقصه و ارایه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف شهرداری می‌باشد.

۱۰- کلیه متقاضیان واجد شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت اسناد مناقصه به سامانه مدیریت قراردادها  به نشانی:peymankar.ahvaz.ir مراجعه نمایند.

۱۱-سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج شده است.