۲۹۰۹ مناقصه – شرکت پتروشيمی کارون – مقاوم­سازی فوندانسيون مخازن، ساختمان و ترميم ديچ­ها و پيت­های واحد ۳۶۰

مناقصه مقاوم­سازی فوندانسيون مخازن، ساختمان و ترميم ديچ­ها و پيت­های واحد ۳۶۰ (نوبت سوم)  شرکت پتروشيمي کارون در نظر دارد مقاوم­سازی فوندانسيون مخازن, ساختمان و ترميم ديچ­ها و پيت­های واحد ۳۶۰ خود را از طريق مناقصه عمومي به واجدين شرايط واگذار نمايد.  محل دريافت اسناد مناقصه: متقاضيان می­توانند از تاريخ ۲۰/۱۱/۱۳۹۸ لغايت ۲۷/۱۱/۱۳۹۸ از طريق […]

مناقصه مقاوم­سازی فوندانسيون مخازن، ساختمان و ترميم ديچ­ها و پيت­های واحد ۳۶۰ (نوبت سوم)

 شرکت پتروشيمي کارون در نظر دارد مقاوم­سازی فوندانسيون مخازن, ساختمان و ترميم ديچ­ها و پيت­های واحد ۳۶۰ خود را از طريق مناقصه عمومي به واجدين شرايط واگذار نمايد.

 محل دريافت اسناد مناقصه: متقاضيان می­توانند از تاريخ ۲۰/۱۱/۱۳۹۸ لغايت ۲۷/۱۱/۱۳۹۸ از طريق وب سايت پتروشيمی کارون به آدرس www.krnpc.ir, تب مناقصات با ثبت مشخصات شرکت خود اسناد را جهت شرکت در مناقصه دانلود نمايند. شماره تماس: ۵۲۱۲۲۷۰۷-۰۶۱ (شايان ذکر است نظر به اين‌که هرگونه اصلاح يا تغيير احتمالی در اسناد مناقصه از طريق ايميل صورت می­پذيرد لطفاً در صورت تمايل به شرکت در اين مناقصه مشخصات شرکت خود را به صورت صحيح در سامانه وارد نماييد.)

 توضيح: بازديد پيمانكار درمعيت نماينده كارفرما از محيط کار مورخ ۲۸/۱۱/۱۳۹۸ رأس ساعت ۱۰:۰۰ صبح، به لحاظ رؤيت دقيق مساحت و مشخصات و شرايط كليه فضاها، قبل از ارسال هرگونه پيشنهاد قيمت ضروري است.

 آخرين زمان تحويل پاکات پيشنهاد قيمت: تا پايان وقت اداري ۱۱/۱۲/۱۳۹۸

 تضمين شرکت در مناقصه: مبلغ تضمين شرکت در مناقصه ۱٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (يک­ميليارد و پانصدميليون) ريالمي­باشد.

 الف: مناقصه يک مرحله‌اي بوده و شرکت کنندگان بر اساس مدارک و مستندات مندرج در فرم ارزيابي مورد ارزيابي قرار خواهند گرفت و بر اساس مدارک و مستندات ارسالي امتياز کسب خواهند نمود.

  ب: حداقل امتياز لازم جهت گشایش پاکت پيشنهاد قيمت شرکت کنندگان ۷۰ امتياز خواهد بود.

  پ: پيشنهاد قيمت شرکت کنندگاني که حائز حداقل امتياز نگردند گشایش نخواهد شد.

  ج: کارفرما بدون هرگونه توضيح در رد يا قبول کليه پيشنهادات مختاراست.

شماره مناقصه

عنوان

نوبت مناقصه

MN-15/836

مقاوم­سازی فوندانسيون مخازن، ساختمان و ترميم ديچ­ها و پيت­های واحد ۳۶۰

نوبت سوم

 

 

 

 

 

 

 

 روابط عمومي پتروشيمي کارون