۲۹۱۵ مزایده – شهرداری آزادشهر – جایگاه CNG شماره دو

تجدید آگهی مزایده کتبی شهرداری آزادشهر در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۷۲۳ مورخ ۰۳/۱۰/۹۸ شورای محترم اسلامی شهر آزادشهر جایگاه CNG شماره دو را جهت بهره برداری به بخش خصوصی واجد شرایط اشخاص حقیقی و حقوقی به مدت دو سال شمسی واگذار نماید (متقاضیان واجد شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شهرداری […]

تجدید آگهی مزایده کتبی

شهرداری آزادشهر در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۷۲۳ مورخ ۰۳/۱۰/۹۸ شورای محترم اسلامی شهر آزادشهر جایگاه CNG شماره دو را جهت بهره برداری به بخش خصوصی واجد شرایط اشخاص حقیقی و حقوقی به مدت دو سال شمسی واگذار نماید (متقاضیان واجد شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شهرداری آزادشهر مراجعه نمایند).

شرایط شرکت در مزایده:

۱-متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری و با ارایه مدارک لازم نسبت به دریافت اسناد و مدارک مربوطه از دبیرخانه و یا از طریق مراجعه به سایت اینترنتی شهرداری آزادشهر به آدرس: www.gharetekan.ir طی مراحل قانونی برای شرکت در مزایده اقدامات لازم را معمول نمایند.

۲-متقاضیان می‌بایست قبل از شرکت در مزایده کتبی از محل مذکور بازدید به عمل آورند.

۳-در صورتیکه برندگان اول، دوم و سوم از اجاره بهره برداری منصرف شوند سپرده‌های آن‌ها به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.

۴-شهرداری در رد یا قبول یک و یا کلیه پیشنهادات واصله برابر مقررات مختار است.

۵-قیمت پایه جایگاه CNG شماره دو:

ردیف

شرح

قیمت پایه ماهیانه سال ۹۸-۹۹ ریال

قیمت پایه ماهیانه برای سال دوم ۱۲% افزایش ریال

۵% سپرده دو ساله ریال

شماره حساب سپرده

۱

CNG شماره دو

۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۳۳۶٫۰۰۰٫۰۰۰

۳۸۱٫۶۰۰٫۰۰۰

۰۳/۱۶۹۴۳۰۱۳۶۹۵ بانک سپه

۶-شرکت کنندگان می‌بایست مبلغ سپرده ذکر شده در جدول بالا را به صورت نقد به حساب سپرده مذکور به نام شهرداری آزاد شهر نزد بانک سپه شعبه شهید بهشتی آزاد شهر واریز و یا ضمانتنامه بانکی ارایه نمایند.

۷-شرکت کنندگان می بایستی تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۷/۱۲/۹۸ نسبت ارایه مدارک در سه بسته که پاکت الف: حاوی اسناد و مدارک و تأییدیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، پاکت ب: اصل فیش سپرده و پاکت ج: حاوی برگ پیشنهاد قیمت خواهد بود اقدام نمایند.

۸-جلسه کمیسیون عالی معاملات ساعت ۱۳:۰۰ ظهر روز دوشنبه مورخ ۱۹/۱۲/۹۸ در محل شهرداری آزادشهر تشکیل و برنده مزایده اعلام خواهد شد.

۹-به پیشنهادات مشروط، مخدوش و مبهم به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱۰-کلیه هزینه‌های تعمیرات در طول بهره برداری و اورهال در اتمام قرارداد به عهده بهره بردار خواهد بود.

۱۱-پیشنهاددهندگان باید شرایط آگهی را به دقت مطالعه نموده و با آگاهی کامل از مفاد آن، نسبت به تکمیل فرم تقاضا و واریز مبلغ سپرده اقدام و مدارک در خواستی را به طور کامل ارایه نمایند.

۱۲-آیین نامه مالی شهرداری‌ها نیز حاکم بر مزایده می‌باشد.

۱۳-شماره تماس: ۳-۳۵۷۲۲۳۱۲-۰۱۷