۲۹۲۱ مزایده – سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز – واگذاری اجاره جایگاه عرضه سوخت گازوئیل واقع در پایانه

  آگهی مزایده عمومی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز در نظر دارد منافع جایگاه عرضه سوخت گازوئیل  واقع در پارکینگ اتوبوس‌های پایانه مسافربری شهرداری تبریز را جهت بهره برداری و نگهداری به اشخاص حقوقی (شرکت‌های مجاز مورد تأیید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی) به مدت یک‌سال شمسی ازطریق مزایده کتبی (عمومی) با شرایط […]

 

آگهی مزایده عمومی

سازمان پایانههای مسافربری شهرداری تبریز در نظر دارد منافع جایگاه عرضه سوخت گازوئیل  واقع در پارکینگ اتوبوس‌های پایانه مسافربری شهرداری تبریز را جهت بهره برداری و نگهداری به اشخاص حقوقی (شرکت‌های مجاز مورد تأیید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی) به مدت یک‌سال شمسی ازطریق مزایده کتبی (عمومی) با شرایط ذیل به اجاره واگذار نماید.

۱-محل مورد اجاره: تبریز، میدان ابوریحان، انتهای خیابان منظریه پایانه مسافربری شهرداری  تبریز جایگاه گازوئیل.  

۲- مدت قرارداد از تاریخ تحویل محل یک‌سال شمسی خواهد بود .

۳-مبلغ پیشنهادی باید نسبت به پایه از حیث عدد و حروف مشخص و بدون ابهام بوده و در پاکت جداگانه تسلیم سازمان گردد.

 ۴- محل تسلیم پاکت پیشنهادات دبیرخانه سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز می باشد .

 ۵-مبنای پایه مزایده: ماهانه  به مبلغ ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (به حروف دویست میلیون) ریال خواهد بود .

 ۶-سپرده شرکت درمزایده به مبلغ ۱۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (به حروف یکصد و بیست میلیون) ریال خواهد بود که به صورت نقدی یا ضمانتنامه بانکی به حساب سپرده ۱۰۰۴۹۰۴۰۸ سازمان نزد بانک شهر شعبه آزادی تبریز با شناسه ملی ۱۴۰۰۰۳۰۳۴۵۷ ،شبا ۹۶۰۶۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۰۰۴۹۰۴۰۸ IR واریز و فیش مربوطه ضمیمه اسناد مزایده گردد .

۷-میزان تضمین حسن انجام کار و تضمین اجرای تعهدات شش برابر مبلغ پیشنهادی اجاره ماهانه (هنگام عقد قرارداد) نقد یا به صورت ضمانتنامه بانکی با اعتبار۱۲ ماه  و قابل تمدید خواهد بود که سپرده فوق پس از انجام تعهدات و اتمام قرارداد و ارایه مفاصا حساب‌های مربوطه و تسویه حساب با سازمان برابر قرارداد مسترد خواهد شد .

۸-چنانچه برندگان اول و دوم مزایده برابر مقررات و شرایط مزایده در مهلت مقرر حاضر به عقد قرارداد و تسلیم ضمانتنامه نشدند سپرده آنان به ترتیب به نفع سازمان ضبط می‌شود .

۹-کمیسیون مزایده در قبول و یا رد  یک یا کلیه پیشنهادات ارایه شده مختار است .

۱۰-مهلت قبول پیشنهادات از تاریخ انتشارآگهی به مدت  ۱۵ روز (تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۲۰/۱۲/۱۳۹۸  می‌باشد و به پیشنهاداتی که مبهم، مشروط و بدون سپرده و خارج از این مهلت ارایه گردد  ترتیب اثر داده نخواهد شد .

۱۱-پیشنهادات رسیده رأس ساعت ۱۴:۳۰ بعد از ظهر روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۱۲/۱۳۹۸ در محل سازمان پایانه‌های مسافربری مفتوح و برندگان مزایده تعیین می‌شوند و حضور شرکت کنندگان در آن بلامانع است .

تبصره) کمیسیون مزایده ابتدا پاکات (الف) شرکت کنندگان را که حاوی اطلاعات شرکت کننده و فرم شرایط مزایده و پیش نویس قرارداد و موارد در خواستی سازمان می‌باشد مفتوح و بررسی می‌نماید و در صورت احراز شرایط و توانایی لازم پاکت (ب) ایشان را که حاوی قیمت پیشنهادی می‌باشد مفتوح و ظرف ۷ روز نسبت به بررسی پیشنهادات و انتخاب برنده یا برندگان مزایده اقدام می‌نماید و در صورت نیاز این مدت با نظر سازمان به مدت ۱۰ روز دیگر قابل تمدید است .

۱۲-درصورتی که برنده مزایده از تاريخ ابلاغ نتیجه مزایده  ظرف مدت ۷ روز کاری واریز تضمين حسن انجام معامله و تسلیم فیش واریزی اقدام ننموده و برای انجام معامله حاضر نشود سپرده شرکت در مزایده  او به نفع سازمان ضبط می‌شود و مراتب به شخصی که پیشنهاد او در مرتبه دوم قراردارد رجوع و او هم از تاریخ ابلاغ ظرف مدت ۷ روز کاری نسبت به سپردن تضمين حسن انجام معامله اقدام نکند و برای انجام معامله حاضر نشود سپرده او هم ضبط می‌شود .    

 ۱۳- کلیه هزینه های آگهی  و کارشناسی مزایده به عهده برنده مزایده می باشد .

 ۱۴-شرکت در مزایده و ارایه پیشنهاد به منزله قبول شرایط و تکالیف موضوع ماده  ۱۰آیین نامه معاملات شهرداری ها می‌باشد.      

۱۵-سایرشرایط، در اسناد مزایده مندرج است و به متقاضیان ارایه می شود .

متقاضیان می توانند پس از بازدید از محل و رؤیت موقعیت جایگاه عرضه سوخت گازوئیل جهت دریافت اسناد مزایده به آدرس: تبریز، میدان ابوریحان، انتهای خیابان منظریه، ترمینال مرکزی تبریز تلفن ۳۴۷۶۲۱۰۴  واحد امورقراردادها مراجعه نمایند .

 

                                                                                                      عادلی سعدآباد  

                                                                                                   

                                                                                                                           مدیر عامل سازمان