۲۹۳۶ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب استان گلستان -خريد ۲۴۰تن پركلرين با خلوص ۷۰ – ۶۵ درصد و بهره برداری و نگهداری ازتأسیسات آبرسانی امور آب و فاضلاب

   نوبت دوم مناقصه عمومی یک مرحله‌ای شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای پروژه‌های مشروحه ذیل را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید: کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران وگشايش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس: […]

 

 نوبت دوم

مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای پروژه‌های مشروحه ذیل را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید:

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران وگشايش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه مورخ ۱۸/۰۱/۱۳۹۹ می‌باشد.

ردیف

موضوع فراخوان مناقصه

مهلت دریافت اسناد

مبلغ برآورد اولیه

(ریال)

مبلغ تضمین شرکت درفرآیند ارجاع کار (ریال)

زمان گشايش پاكات

محل تأمین اعتبار

دستگاه نظارت

۱

خريد ۲۴۰تن پركلرين با خلوص ۷۰ ۶۵  درصد

(مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی فشرده)

۲۷/۰۱/۱۳۹۹

۳۳٫۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۱٫۱۵۶٫۰۰۰٫۰۰۰

۰۷/۰۲/۹۹

منابع داخلی

 

معاونت بهره برداری

۲

بهره برداری و نگهداری ازتأسیسات آبرسانی امور آب و فاضلاب منطقه گرگان(مناقصه عمومی)

۲۷/۰۱/۱۳۹۹

۴٫۹۶۶٫۲۴۴٫۹۲۹

۲۱۴٫۵۸۷٫۳۴۸

۰۷/۰۲/۹۹

منابع داخلی

 

معاونت بهره برداری

مهلت تسلیم پیشنهادها: تا ساعت ۱۳:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۶/۰۲/۹۹

– فیزیک پاکت (الف) پس از بارگذاری در سامانه ستاد، در مهلت تعیین شده و بصورت لاک و مهرشده به دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب گلستان تحویل داده شود.

نشانی کارفرما: استان گلستان،گرگان،میدان بسیج،سایت اداری،شرکت آب وفاضلاب استان گلستان

–       به پیشنهادهای فاقدامضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد ازانقضاء مدت مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقا ترتیب اثر داده نخواهد شد.

لذا از تأمین کنندگان محترم(اعم از تولیدکنندگان یا عرضه کنندگان)جهت مناقصه ردیف ۱ و پیمانکاران داراي حداقل رتبه ۵ در رشته آب یا تأسیسات و تجهیزات یا تعمیرات ونگهداری یا شرکتهای خدماتی یا دارای صلاحیت بهره برداری پیمانکاران از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشورجهت مناقصه ردیف۲، درخواست می‌شود جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۴۲۶۳۰۶-۰۱۷ (دفتر قراردادها) تماس حاصل و يا جهت كسب اطلاعات بيشتر به پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات  به آدرس http://iets.mporg.ir  مراجعه نمایند.