۲۹۴۱ مناقصه – شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان – خرید انواع تابلو توزیع

شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان در نظر دارد مناقصه شماره ۹۹-۱۰ با موضوع خرید انواع تابلو توزیع  را از طريق سامانه تدارکات الکترونيکي دولت به آدرس www.setadiran.ir برگزار نمايد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذکور و دريافت گواهي امضاي الکترونيکي را جهت شرکت در مناقصه […]

شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان در نظر دارد مناقصه شماره ۹۹-۱۰ با موضوع خرید انواع تابلو توزیع  را از طريق سامانه تدارکات الکترونيکي دولت به آدرس www.setadiran.ir برگزار نمايد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذکور و دريافت گواهي امضاي الکترونيکي را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه تاريخ۳۰/۰۱/۱۳۹۹ مي‌باشد.

·       مناقصه‌گزار: شركت توزيع نيروي برق سيستان وبلوچستان

·       نوع مناقصه: عمومی  دو مرحله‌ای

·       موضوع مناقصه: خرید انواع تابلو توزیع به شرح جدول ذیل (تحویل در انبار خریدار)

ردیف

شرح

واحد

مقدار

۱

تابلو توزیع ۲۵۰ آمپر

دستگاه

۱۵۰

۲

تابلو توزیع ۴۰۰ آمپر

دستگاه

۲۰۰

۳

تابلو توزیع ۵۰۰ آمپر

دستگاه

۵۰

·       زمان، مهلت و نحوه دريافت اسناد مناقصه:

متقاضيان مي‌توانند ازتاريخ۳۰/۰۱/۱۳۹۹ لغايت۰۴/۰۲/۱۳۹۹ به سامانه تدارکات الکترونيکي دولت به آدرسwww.setadiran.ir مراجعه و نسبت به دريافت اسناد مناقصه اقدام نمايند.

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزار:

تلفن۳۱۱۳۷۳۴۸-۰۵۴  و ۳۱۱۳۷۳۳۸ فکس ۳۱۱۳۷۰۵۰-۰۵۴  پيام کوتاه ۹۳۰۷۲۸۰۲۰۰

پست الکترونيک: sbepdc@gmail.com وب: www.sbepdc.ir

مبلغ و نوع تضمين شركت در مناقصه: ضمانتنامه بانكي یا واریزمبلغ ۱٫۹۷۰٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب جاری۱۰۳۴۰۳۸۱۵۰۰۲ بانک صادرات  شعبه برق زاهدان به نام ساير در آمدها  شركت توزيع نيروي برق سيستان وبلوچستان

مدت قرارداد: شش ماه 

مهلت تحويل و بارگذاری پیشنهادات: پيشنهاددهندگان مي‌بايست ضمن بارگذاري تصاوير پیشنهادات به همراه مدارک درخواست شده در سامانه تدارکات الکترونيکي دولت تا ساعت ۱۳:۰۰روز شنبه  مورخ ۲۷/۰۲/۱۳۹۹ نسبت به ارسال اصل مدارک مطابق شرايط درج شده در اسناد مناقصه در پاکت لاک و مهر شده تا مهلت تعيين شده فوق به دبيرخانه شرکت به نشاني: زاهدان، خيابان دانشگاه،نبش دانشگاه ۳۷،شرکت توزيع نيروي برق سيستان وبلوچستان اقدام نمايند. لازم به ذکر است تمامي مراحل برگزاري مناقصه از طريق سامانه تدارکات الكترونيكي دولت صورت مي‌پذيرد.

تاريخ و محل گشايش  پاكات:‌ پيشنهادات ارایه شده در سامانه تدارکات الكترونيكي دولت در ساعت ۱۰:۰۰روز یکشنبه  مورخ ۲۸/۰۲/۱۳۹۹ در سالن کنفرانس شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان گشايش خواهد شد.

در ضمن مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي در سامانه تدارکات دولت، مي‌بايست به سايت ياد شده مراجعه و نسبت به ثبت نام و دريافت گواهي امضاء الکترونيکي اقدام نمايند جهت كسب اطلاعات بيشتر در اين خصوص مي‌توانيد با شماره تلفن ۰۲۱-۴۱۹۳۴تماس حاصل فرماييد.

متقاضيان مي‌توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر به سايت معاملات صنعت برق به نشانيTender.tavanir.org.ir يا سايت شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان به نشاني www.sbepdc.ir همچنين پايگاه ملي مناقصات به آدرس www.iets.mporg.irمراجعه فرمايند. بديهي است اين شرکت در رد يا قبول پيشنهادات مختار است.«ساير اطلاعات و جزئيات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است». 

در ضمن متقاضیانی می‌توانند در این مناقصه شرکت نمایندکه تأییدیه شرکت توانیر در خصوص تولید و تأمین تابلو توزیع را اخذ نموده باشند.