۲۹۴۲ مناقصه – شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان – واگذاری آژانس خدمات مشترکین شهرستان ایرانشهر

شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه عمومي یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی (به صورت فشرده) نسبت به واگذاری آژانس خدمات مشترکین شهرستان ایرانشهر در بستر سامانه تدارکات الکترونيکي دولت به آدرس www.setadiran.ir اقدام نماید. لذا از متقاضیان دعوت به عمل می‌آید در این مناقصه شرکت نمایند. موضوع […]

شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه عمومي یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی (به صورت فشرده) نسبت به واگذاری آژانس خدمات مشترکین شهرستان ایرانشهر در بستر سامانه تدارکات الکترونيکي دولت به آدرس www.setadiran.ir اقدام نماید. لذا از متقاضیان دعوت به عمل می‌آید در این مناقصه شرکت نمایند.

موضوع مناقصه: واگذاری آژانس خدمات مشترکین شهرستان ایرانشهر

تاريخ دریافت استعلام ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه: متقاضیان می‌توانند ازتاریخ۳۰/۰۱/۱۳۹۹لغایت۰۴/۰۲/۱۳۹۹به سامانه تدارکات الکترونيکي دولت به آدرسwww.setadiran.ir مراجعه و نسبت به دريافت اسناد مناقصه اقدام نمايند.

اطلاعات تماس مناقصه‌گزار:

تلفن:۳۱۱۳۷۳۴۸-۰۵۴  و ۳۱۱۳۷۳۴۸ فکس ۳۱۱۳۷۰۵۰-۰۵۴  پيام کوتاه ۹۳۰۷۲۸۰۲۰۰

پست الکترونيک: sbepdc@gmail.com وب: www.sbepdc.ir

مبلغ و نوع تضمين شركت در مناقصه: ضمانتنامه بانكي یا واریزمبلغ ۱٫۲۱۶٫۱۲۰٫۰۰۰ ریال به حساب جاری۱۰۳۴۰۳۸۱۵۰۰۲ بانک صادرات  شعبه برق زاهدان به نام ساير در آمدها شركت توزيع نيروي برق سيستان وبلوچستان

مهلت تحويل و بارگذاری پیشنهادات: پيشنهاددهندگان مي‌بايست ضمن بارگذاري تصاوير پیشنهادات به همراه مدارک درخواست شده در سامانه تدارکات الکترونيکي دولت تا ساعت ۱۳:۰۰ روز شنبه  مورخ ۲۰/۰۲/۱۳۹۹ نسبت به ارسال اصل مدارک مطابق شرايط درج شده در اسناد مناقصه در پاکت لاک و مهر شده تا مهلت تعيين شده فوق به دبيرخانه شرکت به نشاني: زاهدان، خيابان دانشگاه،نبش دانشگاه ۳۷،شرکت توزيع نيروي برق سيستان وبلوچستان اقدام نمايند.(تحویل اسناد مناقصه و استعلام ارزیابی کیفی به صورت یکجا می‌باشد). لازم به ذکر است تمامي مراحل برگزاري مناقصه از طريق سامانه تدارکات الکترونيکي دولت صورت مي‌پذيرد.

تاريخ و محل گشايش  پاكات:‌ پيشنهادات ارایه شده در سامانه تدارکات الکترونيکي دولت در ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه  مورخ ۲۰/۰۲/۱۳۹۹ در سالن کنفرانس شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان گشايش خواهد شد.

در ضمن مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي در سامانه تدارکات الکترونيکي دولت , مي بايست به سايت ياد شده مراجعه و نسبت به ثبت نام و دريافت امضاء الکترونيکي اقدام نمايند.

 جهت كسب اطلاعات بيشتر در اين خصوص مي توانيد با شماره تلفن ۴۱۹۳۹-۰۲۱تماس حاصل فرماييد.

متقاضيان مي‌توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر به سايت معاملات صنعت برق به نشانيTender.tavanir.org.ir يا سايت شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان به نشاني www.sbepdc.ir همچنين پایگاه ملي مناقصات به آدرس www.iets.mporg.irمراجعه فرمايند. بديهي است اين شرکت در رد يا قبول پيشنهادات مختار است.«ساير اطلاعات و جزئيات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است». 

مدت قرارداد: یک‌سال شمسی با قابلیت تمدید به مدت دو سال دیگر در صورت تمایل پیمانکار و رضایت کارفرما

در این مناقصه تصویب نامه شماره ۲۶۵۱۰/ت۳۹۰۳۹ک مورخ ۰۹/۰۲/۱۳۸۸ هیأت وزیران، موضوع آیین‌نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی، نافذ بوده و برنده مناقصه در صورتیکه مشمول این آیین نامه شود می‌بایست صورت‌های مالی حسابرسی شده خود را ارایه نمایند، در غیراینصورت از واگذاری قرارداد خوداری می‌گردد.

مدارک و شرایط لازم جهت شرکت در مناقصه:

۱٫       دارا بودن گواهینامه صلاحیت مرتبط  از سازمان کار و امور اجتماعی (معتبر)

۲٫     دارا بودن گواهینامه تأیید صلاحیت ایمنی از سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی (معتبر)

۳٫    دارا بودن ظرفیت کاری پیمانکاری