۲۹۵۰ اصلاحیه منافصه – شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان – خرید انواع تابلو توزیع

اصلاحیه  شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان پیرو آگهی های منتشر شده در روزنامه مناقصه و مزایده در تاریخ‌های ۲۷ و ۲۸ فروردین سال جاری، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند مفاد آگهی‌هاي یاد شده به شرح ذیل اصلاح می‌گردد. در ضمن مناقصه‌گرانی که قبلا اسناد مناقصه مذکور دریافت نمودند می‌توانند اسناد جدید مناقصه را از […]

اصلاحیه 

شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان

پیرو آگهی های منتشر شده در روزنامه مناقصه و مزایده در تاریخ‌های ۲۷ و ۲۸ فروردین سال جاری، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند مفاد آگهی‌هاي یاد شده به شرح ذیل اصلاح می‌گردد. در ضمن مناقصه‌گرانی که قبلا اسناد مناقصه مذکور دریافت نمودند می‌توانند اسناد جدید مناقصه را از سامانه تدارکات الکترونیکی دریافت نمایند.(تغییرات با رنگ قرمز مشخص گردیده است)

·       مناقصه‌گزار: شركت توزيع نيروي برق سيستان وبلوچستان

·       نوع مناقصه: عمومی  دو مرحله‌ای

·       موضوع مناقصه: عبارت از خرید انواع تابلو توزیع به شرح جدول ذیل (تحویل در انبار خریدار)

ردیف

شرح

واحد

مقدار

۱

تابلو توزیع ۲۵۰ آمپر

دستگاه

۱۵۰

۲

تابلو توزیع ۴۰۰ آمپر

دستگاه

۲۰۰

۳

تابلو توزیع ۶۳۰ آمپر

دستگاه

۵۰

·       زمان، مهلت  و نحوه دريافت اسناد مناقصه:

متقاضيان مي‌توانند ازتاريخ۰۷/۰۲/۱۳۹۹لغايت۱۴/۰۲/۱۳۹۹به سامانه تدارکات الکترونيکي دولت به آدرسwww.setadiran.ir مراجعه و نسبت به دريافت اسناد مناقصه اقدام نمايند.

اطلاعات تماس مناقصه‌گزار:

تلفن۳۱۱۳۷۳۴۸-۰۵۴  و ۳۱۱۳۷۳۳۸ فکس ۳۱۱۳۷۰۵۰-۰۵۴  پيام کوتاه ۹۳۰۷۲۸۰۲۰۰

پست الکترونيک: sbepdc@gmail.com وب: www.sbepdc.ir

مبلغ و نوع تضمين شركت در مناقصه: ضمانتنامه بانكي یا واریزمبلغ ۱٫۹۷۰٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب جاری۱۰۳۴۰۳۸۱۵۰۰۲ بانک صادرات  شعبه برق زاهدان به نام ساير در آمدهاي شركت توزيع نيروي برق سيستان وبلوچستان

مدت قرارداد: شش ماه 

مهلت تحويل وبارگذاری پیشنهادات: پيشنهاددهندگان مي‌بايست ضمن بارگذاري تصاوير پیشنهادات به همراه مدارک درخواست شده در سامانه تدارکات الکترونيکي دولت تا ساعت ۱۳:۰۰روز سه‌شنبه  مورخ ۳۰/۰۲/۱۳۹۹نسبت به ارسال اصل مدارک مطابق شرايط درج شده در اسناد مناقصه در پاکت لاک و مهر شده تا مهلت تعيين شده فوق به دبيرخانه شرکت به نشاني: زاهدان خيابان دانشگاه نبش دانشگاه ۳۷شرکت توزيع نيروي برق سيستان وبلوچستان اقدام نمايند. لازم به ذکر است تمامي مراحل مناقصه از طريق سامانه تدارکات الكترونيكي دولت صورت مي‌پذيرد.

تاريخ و محل گشايش پاكات:‌ پيشنهادات ارایه شده در سامانه تدارکات الكترونيكي دولت در ساعت ۱۰:۰۰روز چهارشنبه  مورخ ۳۱/۰۲/۱۳۹۹در سالن کنفرانس شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان گشايش خواهد شد.

در ضمن مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي در سامانه تدارکات الكترونيكي دولت، مي‌بايست به سايت ياد شده مراجعه و نسبت به ثبت نام و دريافت گواهي امضاء الکترونيکي اقدام نمايند .

 جهت كسب اطلاعات بيشتر در اين خصوص مي‌توانيد با شماره تلفن ۰۲۱-۴۱۹۳۴تماس حاصل فرماييد.

متقاضيان مي‌توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر به سايت معاملات صنعت برق به نشانيTender.tavanir.org.ir ياسايت شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان به‌نشاني www.sbepdc.irهمچنين پايگاه ملي مناقصات به آدرس www.iets.mporg.irمراجعه فرمايند. بديهي است اين شرکت در رد يا قبول پيشنهادات مختار است.

در ضمن متقاضیانی می‌توانند در این مناقصه شرکت نمایندکه تأییدیه شرکت توانیر در خصوص تولید و تأمین تابلو توزیع را اخذ نموده باشند.

« سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است»