۲۹۵۴ مناقصه – شركت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ايران – انتخاب پیمانکار حفاظت فیزیکی در استانهای اردبیل ،قزوین ، گیلان ، همدان و کردستان

  «آگهی مناقصه انتخاب پیمانکار حفاظت فیزیکی در استانهای اردبیل ،قزوین ، گیلان ، همدان و کردستان “   شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران در نظر دارد جهت تأمین ۹۷  نفر نیروی حفاظت فیزیکی ساختمان‌ها و انبارها و سیلوهای تحت پوشش خود در استان‌های اردبیل، قزوین، گیلان، همدان و کردستان به شرح جدول ذیل […]

 

«آگهی مناقصه انتخاب پیمانکار حفاظت فیزیکی در استانهای اردبیل ،قزوین ، گیلان ، همدان و کردستان

 

شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران در نظر دارد جهت تأمین ۹۷  نفر نیروی حفاظت فیزیکی ساختمان‌ها و انبارها و سیلوهای تحت پوشش خود در استان‌های اردبیل، قزوین، گیلان، همدان و کردستان به شرح جدول ذیل را از طريق مناقصه عمومی به شركت‌هاي واجد شرايط واگذار نمايد.

 

 

نام استان

 

نام مرکز

جمع تعداد نفرات مراکز

تضمین شرکت در مناقصه (ریال)

اردبیل

ساختمان اداری ۴ نفر

انبار اردبیل

 ۴ نفر

انبار مشکین شهر ۶ نفر

سیلوی بیله سوار ۸ نفر

انبار کالای اساسی ۴ نفر

………..

۲۶

۹۳۶٫۰۰۰٫۰۰۰

قزوین

ساختمان اداری ۴ نفر

انبار محمد آباد ۴ نفر

سیلوی تاکستان ۴ نفر

سیلوی بویین زهرا ۱ نفر

…..

…….

۱۳

۴۶۸٫۰۰۰٫۰۰۰

گیلان

ساختمان اداری ۴ نفر

انبار رودسر ۴ نفر

انبار انزلی ۴ نفر

سیلوی سراوان ۴ نفر

………

……….

۱۶

۵۷۶٫۰۰۰٫۰۰۰

همدان

ساختمان اداری ۴ نفر

سیلوی کوریجان ۵ نفر

انبار مکانیزه ۴ نفر

انبار ملایر ۴ نفر

انبار قند و شکر ملایر ۴ نفر

انبار نهاوند ۴ نفر

۲۵

۹۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

کردستان

ساختمان اداری ۴ نفر

سیلوی قروه ۴ نفر

سیلوی بیجار ۴ نفر

انبار سقز ۲ نفر

انبار سنندج ۳ نفر

…….

۱۷

۶۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰

 

شرايط شركت در مناقصه:

۱-   هزينه خريد اسناد: ارایه فیش واریزی به مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال (به حساب بانک مرکزی به شماره شبا ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۵۸۲۰۴۰۰۵۹۱۱IR و شناسه ۳۹۷۰۵۸۲۸۲۲۹۴۲۱۰۰۵۵۹۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ قابل واریز در کلیه شعب بانک‌ها به صورت پایا) به همراه معرفی نامه.

۲-     مهلت تحويل اسناد به متقاضيان: از تاريخ انتشار آگهي نوبت دوم (۱۰/۰۲/۹۹) به مدت ۷ روز کاری تا تاریخ ۲۰/۰۲/۹۹ به نشاني: تهران، خيابان فاطمي، نبش حجاب، شماره ۲۲۵، شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران (ساختمان شماره ۲)، طبقه چهارم، دبيرخانه كميسيون معاملات مراجعه نمايند.

۳-     مهلت قبول پيشنهادات و تحويل به دبيرخانه: بعد از آخرين روز مهلت دريافت اسناد (بند ۳) به مدت ۱۰ روز تا تاریخ ۲۹/۰۲/۹۹ به نشاني: تهران، ميدان جهاد، شماره ۱۲، شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران، طبقه هفتم، دبيرخانه محرمانه حراست تحويل و رسيد دريافت نمايند.

۴-     زمان و محل گشايش پيشنهادها: ساعت ۱۱:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۳۰/۰۲/۹۹ در محل شركت به نشاني: تهران، خيابان فاطمي، نبش حجاب، شماره ۲۲۵، شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران (ساختمان شماره ۲)، طبقه دوم سالن جلسات خواهد بود.

۵-مبلغ و نوع تضمين شركت در مناقصه: واريز وجه نقد به شرح جدول فوق  به عنوان سپرده شركت در مناقصه به حساب شماره ۴۰۰۱۰۵۸۲۰۶۳۷۳۷۴۷ ۳۹۰۱۰۰۰۰ IR خزانه نزد بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران به نام شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران و يا ضمانتنامه بانكي بلاقيد و شرط ۳ ماهه با تمديد اعتبار ۳ ماه دیگر.

 

                                                  

                                                                                       شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران