۲۹۷۸ مناقصه – شركت آب و فاضلاب استان زنجان – آبرسانی روستای حسام آباد و مجتمع زاغج شهرستان خدابنده

آگهي مناقصات عمومی یک مرحله‌ای شركت آب و فاضلاب استان زنجان در نظر دارد انجام پروژه‌های  برابر اطلاعات مشروحه ذیل را از طریق مناقصه عمومی به یکی ازشرکت‌های تشخیص صلاحیت شده سازمان برنامه و بودجه واگذار نماید. ۱-نام و نشانی مناقصه‌گزار:شركت آب و فاضلاب استان زنجان به آدرس: زنجان، کمربندی شمالی، ابتدای زیباشهر کدپستی: ۴۵۱۴۹۷۸۷۵۷ […]

آگهي مناقصات عمومی یک مرحله‌ای

شركت آب و فاضلاب استان زنجان در نظر دارد انجام پروژه‌های  برابر اطلاعات مشروحه ذیل را از طریق مناقصه عمومی به یکی ازشرکت‌های تشخیص صلاحیت شده سازمان برنامه و بودجه واگذار نماید.

۱-نام و نشانی مناقصه‌گزار:شركت آب و فاضلاب استان زنجان به آدرس: زنجان، کمربندی شمالی، ابتدای زیباشهر کدپستی: ۴۵۱۴۹۷۸۷۵۷

۲-عنوان و مشخصات كلي مناقصات:

شماره مناقصه

موضوع

برآورد اولیه (ریال)

محل تأمین اعتبار

رشته و

پایه مورد نیاز

تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار(ریال)

۱۹-۹۹

آبرسانی روستای حسام آباد شهرستان خدابنده

۵٫۵۶۳٫۲۷۶٫۹۶۳

مبلغ ۱۰۰۰ میلیون ریال از محل بودجه عمومی و مبلغ ۶۸۵۰ میلیون ریال از محل صندوق توسعه ملی و مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال از محل سه درصد درآمد نفت

حداقل پایه ۵ در رشته آب از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

۲۷۸٫۱۶۳٫۸۴۸

۲۰-۹۹

آبرسانی مجتمع زاغج شهرستان خدابنده

۶۴٫۶۳۱٫۳۶۰٫۸۷۴

صندوق توسعه ملی و ردیف عمومی

حداقل پایه ۵ در رشته آب از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

۳٫۲۳۱٫۵۶۸٫۰۴۳

۳-تاریخ وآدرس دریافت اسناد مناقصه: اسناد هر دو مناقصه از  ساعت ۰۹:۰۰ صبح مورخ۱۱/۰۳/۹۹لغایت ساعت ۱۹:۰۰ مورخ۱۹/۰۳/۹۹در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرسwww.setadiran.irجهت دریافت موجود است ومعامله ازثبت و دریافت اسناد تاارسال پاکات توسط مناقصه‌گران، ازطریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام خواهدشد.

*نکته مهم*: مناقصه‌گران جهت شرکت در مناقصه حتماً می‌بایست در بازه زمانی فوق نسبت به دریافت اسناد فقط از سایت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره سامانه: ۲۰۹۹۰۰۱۲۳۰۰۰۰۰۰۷ برای مناقصه شماره ۱۹-۹۹ و ۲۰۹۹۰۰۱۲۳۰۰۰۰۰۰۸و برای مناقصه شماره ۲۰-۹۹اقدام نمایند، در غیر این صورت امکان شرکت در مناقصه فوق برای ایشان وجود نخواهد داشت.

۴- نوع تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار:تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کارمی‌بایست به یکی از صورت‌هاي درج شده در آیین نامه تضمین برای معاملات دولتی ارایه گردد که جزئیات به صورت مشروح در اسناد مناقصه توضیح داده شده است.

۵-مدت اعتبار پیشنهادها: ۳ ماه از تاریخ آخرین مهلت تسلیم پیشنهادها بوده و قابل تمدید تا ۳ ماه دیگر می‌باشد.

۶-سایت‌های ثبت آگهی: http://iets.mporg.ir http://znabfa.ir , http://tender.nww.ir

۷-مهلت تحویل پاکات مناقصه: پاکات مناقصه باید حداکثر تا ساعت۱۹:۰۰ مورخ۲۹/۰۳/۹۹از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ارایه گردد و به پاکاتی که خارج از سامانه تدارکات الکترونیکی واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تذکر: مناقصه‌گران می‌بایست اصل تضمین شرکت در مناقصه را علاوه بر ثبت در سامانه ستاد، در یک پاکت دربسته تا یک ساعت قبل از گشایش پاکات به دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب استان تحویل نمایند.

۸- مکان تحویل اسناد: از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir

۹-زمان گشایش پاکات: پاکات هر دومناقصه درساعت۱۱:۰۰مورخ۳۱/۰۳/۹۹در سالن کنفرانس شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گشایش خواهد شد.

۱۰ – شرکت در مناقصه و ارایه پیشنهاد به منزله قبول اختیارات وتکالیف دستگاه مناقصه‌گزار موضوع ماده ۱۰ آیین‌نامه معاملات دولتی می‌باشد. شرکت آبفا در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات مختار است.

۱۱ – علاوه بر صلاحیت پیمانکاری، داشتن صلاحیت ایمنی برای شرکت در مناقصه الزامی می‌باشد.

۱۲به هر دو قرارداد فوق ۱۵% پیش پرداخت تعلق می‌گیرد.

۱۳- سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

۱۴- به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و همچنین پیشنهاداتی که پس از مهلت مقرر در فراخوان واصل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱۵-هزینه کلیه آگهی‌ها به عهده برنده مناقصه مي‌باشد.

 

 

دفتر‌روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان زنجان