۲۹۸۶ مناقصه – یک سازمان دولتی – امور اجرایی، خدماتی و تأسیساتی ساختمان­ها و محوطه

    “آگهی مناقصه امور اجرایی، خدماتی و تأسیساتی ساختمان­ها و محوطه” ” یک سازمان دولتی در نظر دارد انجام کلیه امور اجرایی، خدماتی و تأسیساتی ساختمان­ها و محوطه پردیس سازمانی خود ، به مساحت تقریبی ۴۷ هکتار مشتمل بر ۱۲۰ ساختمان ۱ الی ۵ طبقه با زیربنای ۱۲۸۰۰۰ متر مربع در شهر تهران را […]

 

 

“آگهی مناقصه امور اجرایی، خدماتی و تأسیساتی ساختمان­ها و محوطه”

” یک سازمان دولتی در نظر دارد انجام کلیه امور اجرایی، خدماتی و تأسیساتی ساختمان­ها و محوطه پردیس سازمانی خود ، به مساحت تقریبی ۴۷ هکتار مشتمل بر ۱۲۰ ساختمان ۱ الی ۵ طبقه با زیربنای ۱۲۸۰۰۰ متر مربع در شهر تهران را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید. بدین منظور از شرکت­های متقاضی، دعوت به عمل می­آید تا حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ انتشار آگهی با تماس در ساعات اداری و ایام غیر تعطیل با شماره‌های ۸۲۰۶۸۰۰۰ و ۸۸۲۰۶۷۹۹و ۸۲۰۶۷۹۵۷ نسبت به دریافت اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه اقدام نمایند.

مهلت تسلیم اسناد ارزیابی کیفی (RFQ) و اسناد مناقصه: مناقصه­گران می بایست پاکت مهر و موم شده حاوی فرم­ها، مستندات و مدارک ارزیابی کیفی تکمیل شده و اسناد مناقصه را حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۰۸/۰۴/۱۳۹۹ به دبیرخانه مرکزی دستگاه مناقصه­گزار (مندرج در اسناد)، تسلیم و رسید دریافت نمایند.

مشخصات کلی پروژه و شرایط شرکت در استعلام ارزیابی کیفی:

۱-   محل اجرای پروژه تهران، انتهای خیابان کارگر شمالی

۲-   مبلغ اولیه برآورد اجرای کار: ۴۷٫۸۶۹٫۶۱۵٫۱۲۰ ریال

۳-   مدت اجرا: ۱۲ ماه

۴-    دارا بودن حداقل پایه ۵ رشته ساختمان و ابنیه، پایه ۵ رشته تأسیسات و ظرفیت خالی باقیمانده آماده بکار در هر یک از رشته­های مذکور

اسناد واصله بر اساس زمان بندی مقرر و در چارچوب ضوابط مناقصه، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. سایر موارد بر اساس شرایط و معیارهای مذکور در اسناد مناقصه می­باشد. دستگاه مناقصه­گزار در رد یا قبول پیشنهادات مختار خواهد بود.”

“هزینه­های درج آگهی به عهده برنده مناقصه می­باشد.”