۲۹۸۷ مناقصه – شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران – خرید، حمل، نصب و راه اندازی سیستم فیلتراسیون سیلوهای بتنی قدیم ازنا، یزد، اندیمشک، گرگان، زنجان و اراک

  فراخوان مناقصه عمومی دو مرحله­ای شناسایی پیمانکار   شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در نظر دارد طراحی و خدمات مهندسی، خرید، حمل، نصب و راه اندازی سیستم فیلتراسیون سیلوهای بتنی قدیم ازنا، یزد، اندیمشک، گرگان، زنجان و اراک  را از طریق مناقصه عمومی دومرحله­ای به شرکت‌های ذیصلاح با داشتن تجربه کافی در اجرای […]

 

فراخوان مناقصه عمومی دو مرحله­ای شناسایی پیمانکار

 

شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در نظر دارد طراحی و خدمات مهندسی، خرید، حمل، نصب و راه اندازی سیستم فیلتراسیون سیلوهای بتنی قدیم ازنا، یزد، اندیمشک، گرگان، زنجان و اراک  را از طریق مناقصه عمومی دومرحله­ای به شرکت‌های ذیصلاح با داشتن تجربه کافی در اجرای پروژه های مشابه واگذار نماید.

لذا از پیمانکاران واجدصلاحیت جهت دریافت اسناد مناقصه دعوت به عمل می­آورد.

دستگاه مناقصه گزار:شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران-دفتر فني و مهندسي

شرح مختصري از كار: خرید تجهیزات و ماشین آلات شامل فیلتر، فن، هشت پر، کمپرسور و متعلقات آن، کانوایر حلزونی، بونکر خاک، کانال های انتقال خاک، لوله کشی جذب گردوغبار و اصلاح قسمتی از لوله های قدیمی و پاکسازی داخل لوله ها و نصب و راه اندازی آنها

محل اجراي كار: شهرهاي ازنا، یزد، اندیمشک، گرگان، زنجان و اراک  مي­باشد.

برآورد كار:

۱-سیستم فیلتراسیون سیلوهای بتنی قدیم ازنا، یزد و اندیمشک: ۲۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (بیست و دو میلیارد) ریال

۲-سیستم فیلتراسیون سیلوهای بتنی گرگان، زنجان و اراک: ۱۸٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (هجده میلیارد) ریال

مدت اجراي كار: ۶ ماه خورشيدي

شرایط شرکت‌های متقاضی: دارای گواهينامه صلاحيت پيمانكاري حداقل پایه ۵ رشته تأسيسات و تجهیزات یا صنعت از سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور یا پروانه بهره برداری از وزارت صنعت، معدن وتجارت

 

شرايط شركت در مناقصه:

۱-   هزينه خريد اسناد:ارایه فیش واریزی به مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال (به حساب بانک مرکزی به شماره شبا ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۵۸۲۰۴۰۰۵۹۱۱IR و شناسه ۳۹۷۰۵۸۲۸۲۲۹۴۲۱۰۰۵۵۹۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ قابل واریز در کلیه شعب بانک­ها به صورت پایا) به همراه معرفی نامه.

۲-     مهلت تحويل اسناد به متقاضيان: از تاريخ انتشار آگهي نوبت دوم (۲۵/۰۳/۹۹) به مدت ۷ روز کاری تا تاریخ ۰۴/۰۴/۹۹ به نشاني: تهران، خيابان فاطمي، نبش حجاب، شماره ۲۲۵، شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران (ساختمان شماره ۲)، طبقه چهارم، دبيرخانه كميسيون معاملات مراجعه نمايند.

۳-     مهلت قبول پيشنهادات و تحويل به دبيرخانه: بعد از آخرين روز مهلت دريافت اسناد (بند ۳) به مدت ۱۰ روز تا تاریخ ۱۴/۰۴/۹۹ به نشاني: تهران، ميدان جهاد، شماره ۱۲، شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران، طبقه هفتم، دبيرخانه محرمانه حراست تحويل و رسيد دريافت نمايند.

۴-     زمان و محل گشايش پيشنهادها: ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۵/۰۴/۹۹ در محل شركت به نشاني: تهران، خيابان فاطمي، نبش حجاب، شماره ۲۲۵، شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران (ساختمان شماره ۲)، طبقه دوم سالن جلسات خواهد بود.

۵-مبلغ و نوع تضمين شركت در مناقصه: واريزوجه نقد به مبلغ ۱٫۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال جهت ردیف ۱ مناقصه و مبلغ ۹۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال جهت ردیف ۲ مناقصه به عنوان سپرده شركت در مناقصه به حساب شماره ۴۰۰۱۰۵۸۲۰۶۳۷۳۷۴۷۳۹۰۱۰۰۰۰ IR خزانه نزد بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران به نام شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران و يا ضمانتنامه بانكي بلاقيد و شرط ۳ ماهه با تمديد اعتبار ۳ ماه دیگر.

 

 

                                                                                  شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران